صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

پیام تسلیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سقوط هواپیما تهران- یاسوج

رئیس ، هیات رئیسه ، اعضای هیات علمی، استادان، دانشجویان و کارمندان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی سقوط هواپیمای مسافربری تهران_یاسوج را تسلیت گفتند.
کد خبر : 261749

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در پیامی سقوط هواپیمای مسافربری تهران_یاسوج را تسلیت گفت.


متن پیام به این شرح است: با نهایت تاثر و تاسف عمیق،جان باختن ۳ تن از همکاران گرامی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از هموطنان عزیز و پرسنل زحمتکش هواپیمای مسافربری تهران_ یاسوج در سانحه سقوط آن پرواز، را به مردم شریف ایران اسلامی، جامعه دانشگاهی و خانواده‌های داغدیده این عزیزان تسلیت عرض کرده از درگاه ایزد منان برای در گذشتگان این حادثه مغفرت الهی و برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.


هیات رئیسه، اعضا هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در پی سقوط هواپیمای تهران- یاسوج و درگذشت همکاران این مجموعه عظیم دانشگاهی را تسلیت گفت.


در متن پیام تسلیت آمده است: با نهایت تأسف و تأثر درگذشت ناگهانی سه تن از همکاران گرامی دانشگاه آزاد اسلامی، آقایان احمد چرمیان، خلیل آهنگران و فاطمی طلب در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج، را به خانواده‎های محترم داغدار، همه همکاران، استادان، دانشجویان گرامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمائیم و از خدواند بزرگ برای آن عزیزان سفر کرده غفران واسعه الهی و برای همه بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می داریم.


دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، پیام تسلیتی صادر کرد.


متن این پیام به این شرح است: وقوع حادثه دردناک سقوط هواپیمای ATR72 ، که موجب جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان، به ویژه سه تن از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه ازاد اسلامی شد را به مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه جامعه بزرگ دانشگاه ازاد اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.


با ابراز همدردی صمیمانه، از درگاه ایزد متعال، برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی و علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم .


مهدی شیخ موحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان اظهار کرد: یک بار دیگر جامعه دانشگاهی با از دست دادن سه عزیز ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی به سوگ نشست.


وی با بیان اینکه تسلیت واژه کوچکی است در برابر غم شما، به خانواده‌های مهندس خلیل آهنگران کارمند بخش نظارت و ارزیابی حوزه معاونت آموزشی،دکتر احمد چرمیان از استادان واحد بروجرد و دکتر سید رضا فاطمی طلب معاون آموزشی واحد پرند از خداوند منان صبری جمیل برای آن خانواده‌ها، روحی شاد و آرام برای آن درگذشتگان و استقامت و پایداری در برابر مشکلات را برای جامعه دانشگاه آزاد اسلامی از خداوند منان خواستار شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به مناسبت جان باختن سه تن از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سقوط هواپیمای یاسوج پیام تسلیتی منتشر کرد.


متن پیام تسلیت دکتر داریوش جاوید به این شرح است:‌ خبر جانکاه و اندوهبار سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن 3 تن از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در حین انجام مأموریت و بالاخص دوست و همکار گرامی و استاد گرانقدر مرحوم دکتر احمد چرمیان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند.


ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. بنده این ماتم جانگداز را به ملت شریف ایران، خانواده دغدار آن مرحومان، دانشگاهیان واحد بروجرد و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیزان سفرکرده از خداوند متعال علو درجات الهی را خواستارم.


آرزو می‌کنم که وسعت صبر خانواده‌ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد.


در پی سانحه هوایی امروز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون، دکتر امیر قائدی پیام تسلیتی را منتشر کرد.


خبر تاسف بار از دست دادن تعدادی از هم وطنان عزیزمان در سانحه هوایی امروز سبب حزن و اندوه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون شد.


دانشجویان، هیات رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارمندان واحد داریون این مصیبت وارده را به تمامی ملت شریف ایران و به وی‍ژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات را برای این عزیزان مسئلت دارد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در پی سانحه مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری و درگذشت سه تن از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در این سانحه غم انگیز، با صدور پیام تسلیتی به محضر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار آنها، از خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.


دکتر فرج اله براتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در پی سانحه‌ مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری ATR72 از مقصد تهران به یاسوج پیامی به شرح زیر خطاب به دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منتشر کرد.


جناب آقای دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی


با نهایت تاسف و تاثر ضایعه در گذشت سه تن از همکاران عزیز دانشگاه آزاد اسلامی در سانحه هوایی را تسلیت عرض کرده از خداوند منان برای آنان علو درجات و برای خانواده شان صبر و اجر مسئلت می نمائیم.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده به مناسبت سانحه هوایی و درگذشت عضو هیات علمی اسبق این واحد دانشگاهی پیام تسلیتی منتشر کردند.


متن پیام تسلیت به این شرح است: گاه آرزو می کنیم خبر مرگ عزیزانمان کابوسی بیش نباشد، کابوسی که بهت زده ما را اندوهگین می سازد.


درگذشت استاد گرانقدر دکتر سید رضا فاطمی طلب، دراثر سانحه هوایی را به همه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض نموده، رحمت و غفران الهی را برای آن عزیز از دست رفته از درگاه پروردگار متعال خواهانیم.


مرحوم دکتر سید رضا فاطمی طلب از سال1386 تا سال 1392 عضو هیات علمی گروه محیط زیست واحد آباده بود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در پی سانحه مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری و درگذشت سه تن از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در این سانحه غم انگیز، با صدور پیام تسلیتی به محضر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار آنها، از خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.


دکتر فرج اله براتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در پی سانحه‌ مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربریATR72 از مقصد تهران به یاسوج پیامی به شرح زیر خطاب به دکتر فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی منتشر کرد.


جناب آقای دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی


با نهایت تاسف و تاثر ضایعه در گذشت سه تن از همکاران عزیز دانشگاه آزاد اسلامی در سانحه هوایی را تسلیت عرض کرده از خداوند منان برای آنان علو درجات و برای خانواده شان صبر و اجر مسئلت می نمائیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر