صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

ظریف با وزرای خارجه ارمنستان و گرجستان دیدار کرد

وزیر خارجه کشورمان که برای شرکت و سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ در کشور آلمان به سر می‌برد، در دیدارهای حاشیه‌ای این کنفرانس با مقامات سایر کشورها نیز شرکت کرد.
کد خبر : 261726

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دکتر محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان که برای شرکت و سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ در کشور آلمان به سر می‌برد، در دیدارهای حاشیه‌ای این کنفرانس با مقامات سایر کشورها نیز شرکت کرد.
در همین رابطه، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیدار و در خصوص روابط دو جانبه و دیگر مسائل مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر کردند.
همچنین ظریف با وزیر امور خارجه گرجستان نیز در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور از جمله تقویت همکاری‌های اقتصادی، ترانزیتی و بانکی با همتای گرجی خود گفتگو و تبادل نظر کرد. دکتر ظریف همچنین در این دیدار از بندر چابهار بعنوان یک فرصت مناسب و استثنایی برای توسعه همکاریهای دو کشور در بخش صادرات به کشورهای منطقه یاد کرد.


وزیر خارجه گرجستان نیز با اشاره به افزایش همکاریهای گردشگری بین دو کشور بر علاقه کشورش برای اجرای پروژه های اقتصادی کوچک و زود بازده تاکید کرد. همکاری در بخش ترانزیت و کریدورهای حمل و نقل از جمله دیگر محورهای مطروحه در این دیدار بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر