صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
مدیر روابط عمومی واحد شاهرود خبر داد؛

بازدید دانش‌آموزان شاهرودی از دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از بازدید دانش‌آموزان از امکانات آموزشی، فرهنگی و رفاهی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 261681

سید امیررضا حسینی نژاد در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا بازدیدهای دانش‌آموزی را فرصت خوبی برای دانش آموزان برای آشنایی با رشته‌های مختلف دانشگاهی دانست و گفت: «در هفته گذشته ده‌ها دانش‌آموز از آموزشگاه‌های مختلف شاهرود از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بازدید کرده‌اند«.



حسینی نژاد با توجه به درخواست‌های مکرر آموزشگاه‌های مختلف در سطح شهرستان و استان برای بازدید از واحد شاهرود، افزود: «در هفته گذشته دانش‌آموزانی از دبیرستان‌های دخترانه امام محمدباقر(ع)، دور اول و دوم امام هادی (ع)، سما 17 شهریور و ... از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، امکانات آموزشی و پژوهشی و رفاهی دانشگاه بازدید کردند«.


وی با ابراز آمادگی برای همه گونه همکاری با مدارس شاهرود برای بازدید و دیگر برنامه‌های موردنظر آنها برای آشنایی هرچه بیشتر با فضای این دانشگاه اظهار کرد: «بازدیدهای یادشده به درخواست آموزشگاه‌های مختلف شهرستان شاهرود و استان سمنان بوده و با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال ادامه دارد«.



حسینی نژاد با تشکر از حوزه‌های مختلف دانشگاه که برای هرکدام از بازدیدهای دانش‌آموزی در حال برنامه‌ریزی هستند، اظهار کرد: «حراست، آموزش کل و دانشکده‌ها، پژوهش و تربیت‌بدنی از جمله قسمت‌هایی هستند که همیشه با روابط عمومی دانشگاه در هرچه ‌بهتر برگزار شدن بازدیدهای یادشده همکاری می‌کنند«.


انتهای پیام/

ارسال نظر