صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

١٤٢٠ به سوالات بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ می‌دهد

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی؛ به سوالات و مسائل بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ می‌دهد.
کد خبر : 261498

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠ تماس می‌گیرند و مساله و سوال خود را مطرح می‌کنند، کاربر اطلاعات مورد نیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می‌کند.


مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می‌شود.


همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
zahra khalaj
16:15 - 1398/04/13
سلام ،مادر من یه مستمری بگیر هست ،ایا میتونه ضامن مستمری بگیر دیگه ای بشه؟؟؟؟
خلیل حریبی
18:51 - 1397/11/03
چرا برای ما واریز نشده حمایتی
رمضانعلي عرب جم خليفه
18:47 - 1397/11/03
دليل عدم واريز بسته حمايتي به حساب ما جيست؟