صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج:

نگرش مثبت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه روابط عمومی، عامل پیشرفت است

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، نگرش جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی را عامل پیشرفت این دانشگاه دانست.
کد خبر : 26136

به گزارش خبرنگار آنا، خدیجه توفیقیان با توجه به تغییر نگرش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاه و اهمیت روابط عمومی‌ها، اظهار کرد: این تغییر نگرش مرهون حمایت و هدایت‌های دکتر میرزاده و تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر دعاگوئی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد است.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، بیان کرد: امروزه نقش روابط عمومی و گستره فعالیت آن منحصر به حیطه خاصی نیست. در واقع روابط عمومی به عنوان بازوی مشورتی در ارائه مشاوره‌های مؤثر، سازماندهی و نظارتی سازمان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


توفیقیان از نگرش و نگاه مدبرانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره استفاده از افراد مجرب، کاردان، آشنا با رخدادهای روز دنیا و دوراندیش در سیستم مدیریتی دانشگاه تشکر کرد.


وی گفت: با تلاش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و با روحیه همدلی، پویایی، خلاقیت و نشاط، بستری مناسب برای بالندگی، رشد و تقویت ارزش‌ها و ویژگی‌های مطلوب انسانی در دانشگاه ایجاد شده است.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با توجه به اهمیت ارتباطات سازمانی و تاثیر این مهم در پیشرفت دانشگاه و همچنین تعامل خوب دانشگاه با دولت، گفت: روابط عمومی کارآمد و برنامه‌ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت دانشگاه‌ها است و در شرایط کنونی که دولت تعامل خوبی با سیستم دانشگاه دارد، تدبیر روابط عمومی برای ارتباط و همکاری با دولت در تمام عرصه‌ها می‌تواند نقش ارزنده‌ای داشته باشد و در جلساتی که با دعاگوئی داشتیم خواسته وی از مدیران روابط عمومی، تعامل و همکاری دوجانبه است نه تخریب و مقابله.



انتهای پیام/

ارسال نظر