صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

حذف کمانداران ریکرو و کامپوند انفرادی در مسابقات جهانی آمریکا

دومین روز از رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان در یانکتون آمریکا در حالی در حال برگزاری است که کمانداران ریکرو و کامپوند انفرادی با شکست برابر حریفان خود در مرحله حذفی از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.
کد خبر : 261253

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در دومین روز رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان که در یانکتون آمریکا در حال برگزاری است، در مرحله حذفی و در یک شانزدهم ریکرو انفرادی مردان صادق‌اشرفی به مصاف کمانداری از استرالیا رفت و با نتیجه ۳ بر ۷ دیدار را واگذار کرد و از دور رقابت‌های قهرمانی جهان حذف شد. همچنین رضا شبانی دیگر نماینده ایران در ریکرو انفرادی جوانان و در مرحله یک شانزدهم در رقابت با کمانداری از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۶ برابر این کماندار شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.


به این ترتیب تمام کمانداران ریکرو و کامپوند در بخش انفرادی با شکست برابر حریفان خود در مرحله حذفی از دور رقابتهای قهرمانی جهان حذف شدند.


در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان در یانکتون آمریکا و در بخش تیمی، فردا یک‌شنبه تیم کامپوند مردان متشکل از اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و امیر کاظم‌پور به مصاف تیم ایتالیا می‌رود، تیم ریکرو مردان متشکل از صادق اشرفی، ارمین اخگر و امید ابراهیمی با تیم روسیه دیدار خواهد داشت و تیم ریکرو جوانان متشکل از رضا شبانی، سید ابوالفضل حسینی و کیان مرادی با تیم لهستان در مرحله حذفی دیدار خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر