صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
سردار شیرازی:

مسیر خدمت‌رسانی و رسیدگی به مشکلات مردم توسعه یابد

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه این مسیر خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات مردمی را باید هر روز توسعه بخشید، گفت: خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات مردم یک توفیق الهی است.
کد خبر : 261155

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد شیرازی، رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در نشست سراسری مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد؛ با تقدیر از تلاش های ارزشمند و اثربخش دفاتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح گفت: کسانی که کار خدمت رسانی و رسیدگی به مردم را بر عهده دارند، بواسطه این توفیق الهی باید شکرگذار باشند.


وی افزود: مردم شهیدپرور ایران اسلامی در تمامی صحنه های انقلاب و هرکجا که لازم بوده حضور پرشور داشته و با پایداری و تحمل مشکلات و ایستادگی دربرابر دشمنان، همواره یار و پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند، لذا باید به این مردم فهیم و قدرشناس با افتخار خدمت کرد و این مسیر خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردمی را هر روز توسعه بخشیده و مورد توجه و عنایت ویژه قرار داد.


همچنین در نشست مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح، فرآیند به سازی در خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات کارکنان نیروهای مسلح و راهکارهای اساسی در ارتباط با آنها با بهره گیری از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص شأن و منزلت نیروی انسانی مطرح و جهت بهره گیری بیشتر از تدابیر معظم له در حوزه های ماموریتی دفاتر ارتباطات مردمی، موارد احصاء شده به کمیسیون های تخصصی ارجاع داده شد.


در ادامه این نشست مواردی از جمله توجه به اقدامات پیشگیرانه و خلاقانه با استفاده از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در رسیدگی به امور کارکنان نیروهای مسلح و درخواست های مردمی به منظور کاهش مراجعات، ، بهره برداری از تجربیات موفق حوزه ارتباطات مردمی نیروها و سازمان های تابعه نیروهای مسلح، فرهنگ سازی، تکریم ارباب رجوع، توسعه فرهنگ ملاقات های چهره به چهره، روان سازی امور در حل مشکلات و ایجاد تعامل با سامانه فرماندهی در شناسایی، کاهش و درنهایت رفع مشکلات فردی، خانوادگی و سازمانی کارکنان نیروهای مسلح و مشکلات و مراجعات مردمی مورد بررسی و نتیجه گیری قرار گرفت.


گفتنی است، نشست متولیان و مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح هر ساله بر مبنای فرمایشات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حوزه های مرتبط با ماموریت دفاتر ارتباطات مردمی به ارائه راهکارهای اجرایی و اثربخش، ارجاع تصمیمات و نتایج به کمیسیون های تخصصی جهت کارشناسی مصوبات و در نهایت ابلاغ آنها از طریق ستاد کل نیروهای مسلح به نیروها و سازمان های تابعه برگزار می گردد.


انتهای پیام/

ارسال نظر