صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان:

راه رسیدن به پیشرفت، ارتباط بین صنعت و دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در بازدید از شرکت جهان فولاد سیرجان گفت: راه رسیدن به پیشرفت ارتباط بین صنعت و دانشگاه است.
کد خبر : 26076

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابوالفضل جعفرقلیخانی اظهار کرد: اگر دانشجو از ابتدای ورود به دانشگاه بتواند وارد صنعت هم بشود بعد از فارغ‌التحصیلی دچار چالش نمی‌شود و ما تمایل داریم دانشجویان‌مان وارد صنعت شوند و مهارت‌های صنعتی را یاد بگیرند که هم به نفع دانشگاه است و هم به نفع صنعت، چون هزینه‌ها هدر نمی‌رود.


جعفرقلیخانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با همه امکانات در اختیار صنعت است و امیدواریم بتوانیم با ارتباطی که با صنعت برقرار می‌کنیم، قدم‌های موثری در راستای پیشرفت شهرستان سیرجان برداریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان راه رسیدن به پیشرفت را ارتباط بین صنعت و دانشگاه دانست و بیان کرد: پتانسیل دانشگاهی در سیرجان بسیار بالاست و صنعت شهرستان سیرجان می‌تواند از این پتانسیل به خوبی بهره ببرند.


علی عباسلو، مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجانT نیز با تاکید بر ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه، گفت: دانشگاه باید نیاز شرکت‌های بزرگ صنعتی را در بخش نیروی انسانی تامین‌کننده و این کار با تعامل و نیازسنجی از رشته‌های مورد نیاز شرکت و برنامه‌ریزی روی این رشته‌ها امکان‌پذیر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر