صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
مدیر عامل بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در گفت‌وگو با آنا:

خیرین آموزش عالی کشور بی‌شمار هستند

مدیر عامل بنیاد حامیان علم و فناوری ایران تاکید کرد: ما همه جامعه را خیر می‌دانیم و معتقدیم که جامعه به دو بخش یاری دهنده و یاری گیرنده تشکیل می‌شود.
کد خبر : 260682

دکتر نادر حقانی، مدیر عامل بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه برگزاری آنا، درباره اینکه میزان سرمایه خیرین در آموزش عالی کشور چقدر است، اظهار کرد: اجازه دهید درباره عدد و میزان سرمایه کمک شده از سوی خیرین آموزش عالی کشور آماری را بیان نکنم اما بنیاد حامیان علم و فناوری با مبلغ 5 میلیون تومان شکل گرفته است. در مجموع میزان و رقم سرمایه‌های خیرین خوب و مطلوب است که هر کدام از آنها در حوزه‌های مختلفی سرمایه خودشان را اختصاص می‌دهند.


وی در ادامه افزود: در همه کشورهای جهان دولت‌ها فقط در علم و فناوری سرمایه‌گذاری نمی‌کنند بلکه خیرین هم به کمک دولت می‌آیند و در بحث علم و فناوری و آموزش کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌کنند. بنابراین نمی‌توان در هیچ جای دنیا کمک‌های مردمی را نادیده گرفت.


حقانی درباره تعداد خیرین آموزش عالی کشور نیز گفت: ما همه جامعه را خیر می‌دانیم و خیرین تعداد معدودی نیستند، زیرا جامعه یا یاری دهنده یا یاری گیرنده است که هر کدام از آنها در بخش‌های مختلفی مانند نیروی انسانی، سرمایه، صرف زمان و کار را برای اعمال کارهای خیر فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه
ارسال نظر