صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۱۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
لیگ قهرمانان آسیا؛

شروع طوفانی پرسپولیس در آسیا با دبل علیپور

تیم فوتبال پرسپولیس شروعی طوفانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و موفق شد با سه گل میهمان ازبک خود را شکست دهد.
کد خبر : 260550

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه روز دوم رقابتهای هفته اول لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و تیم پرسپولیس به مصاف نسف قارشی ازبکستان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.در این بازی گادوین منشا (۲۰) و علی علیپور (۶۷ و ۷۲) برای پرسپولیس گلزنی کردند.


شرح گل‌ها:


*دقیقه 20، حرکت سه نفره دیدنی در سمت راست و در ادامه ارسال وحید امیری با ضربه سر گادوین منشا به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.


*دقیقه 66، فرار تند و تیز صادق محرمی و ارسال زمینی این بازیکن با ضربه‌ای غیرقابل مهار از سوی علیپور باعث ثبت دومین گل پرسپولیس شد.


*دقیقه 70، اینبار ارسال زمینی از سمت چپ توسط محمد انصاری با ضربه تمام کننده علی علیپور این بازیکن را در این بازی دوگله و پرسپولیس را به سومین گلش در این بازی رساند.


برای پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 85 بشار رسن)، حسین ماهینی( از دقیقه 88 سیامک نعمتی)، محمد انصاری، محسن ربیع خواه ، وحیدامیری ( از دقیقه 74 کمال کامیابی‌نیا)، علی علیپور و گادوین منشا به بازی رفتند و ترکیب تیم نسف قارشی را نیز سانیار کواتوف، گانیو عزیزجون، خامروبکو( از دقیقه 72 رشیدوف)، مختیلینوف، نارزولایف( از دقیقه 86 رشیدخانوف)، کنیابایف، ایگور بولوان، اسلاکو لوکیچ، دراگان سران، یاسور خاسانوف و اشمورودوف عمربک تشکیل می‌دادند.


داوری این دیدار را کیم دونگ جین برعهده داشت و سانگ بونگ کئون و کواک سئونگ سون نیز به‌عنوان کمک‌داور وی را همراهی می‌کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر