صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

آخرین وضعیت ادامه همکاری ملی پوش دوومیدانی با مربی امریکایی حدادی

علی ثمری پرتاب‌گر طلایی ایران از ادامه برنامه هایش با مک ویلکینز آمریکایی مربی احسان حدادی خبر داد و گفت: قرار است بعد از تعطیلات 20 روزه این مربی در امریکا به آلمان بروم و زیر نظر او تمرین کنم.
کد خبر : 260313

علی ثمری پرتاب‌گر طلایی ایران در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در گفت‌و‌گو با خبرگزاری آنا درباره تمریناتش با مک ویلکینز آمریکایی مربی احسان حدادی گفت: «خوشبختانه فدراسیون این برنامه‌ریزی را انجام داد که تمرینات من زیر نظر این مربی باشد و واقعا کار بزرگی هم صورت گرفت چرا که او یکی از مربیان بزرگ و به نام پرتاب است و کارنامه درخشانی دارد. خدا را شکر این شرایط فراهم شد که من هم زیر نظر این مربی تمرین کنم و دو روزی هم با او تمرین داشتم اما فعلا او به کشورش برگشت و بیست روزی در کنار خانواده اش است و بعد از آن قرار است من و حدادی در آلمان زیر نظر او کار کنیم.»


وی در پاسخ به اینکه فدراسیون با اینکه او هم به آلمان برود موافق است،‌اظهار کرد:« بله. این برنامه ای است که اصلا فدراسیون خودش هماهنگی هایش را انجام داده و من دخالتی نداشتم. آنها خودشان با این مربی توافق کردند و قرار شد من هم با آنها کار کنم. البته که قولش را به من دادند و باید دید آیا به آن عمل می کنند یا خیر.من البته منظورم با فدراسیون نیست و ورزش ایران مدنظرم است که معمولا قول ها به ورزشکاران کمی دیر عملی می شود به هر حال همین که فدراسیون این قدم را برداشت و با این مربی برای تمرین کردن من زیر نظر او به توافق رسید خودش خیلی ارزشمند است چون همانطور که گفتم خیلی مربی بزرگی است و امیدوارم جواب بگیرم و بهترین نتیجه را کسب کنم.»


ثمری در مورد مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و کسب مدال طلای این رقابت‌ها گفت:«‌خدا را شکر مسابقات خوب برگزار شد و من هم توانستم وزنه با پرتاب 19/42 قهرمان پرتاب وزنه رقابتهای دوومیدانی داخل سالن آسیا شوم.در بازی های آسیای ترکمنستان متاسفانه بدشانسی آوردم و یک روز قبل از مسابقات از ناحیه پشت پا دچار کشیدگی شدم و نتوانستم خوب وزنه پرتاب کنم به همین دلیل تمام تلاشم را کردم تا به عنوان قهرمانی برسم و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. امیدوارم شرایط مهیا شود و در مسابقات بعدی باز هم به موفقیت برسم.»


پرتاب‌گر طلایی ایران در پاسخ به اینکه برخی معتقدند در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا حریفان ضعیفی به ایران آمده بودند،عنوان کرد:«در برخی ماده ها شرایط اینطور بود اما در پرتاب وزنه به جرات می توانم بگویم همه بهترین های آسیا به این مسابقات آمده بودند و دقیقا این حریفان کسانی هستند که در جاکارتا هم شرکت می کنند و من با سطح همه آنها آشنا هستم و امید دارم که در جاکارتا به مدال برسند.»


ثمری در پایان گفت:«من همه هدفم کسب مدال خوش رنگ در بازی های آسیایی جاکارتاست و همه تلاشم این است که به این امر مهم برسم. امیدوارم برنامه هایی که فدراسیون برای من در نظر گرفته هم عملی شود، در حال حاضر در خانه ام و قرار است با مربی ام زیر نظر این مربی امریکایی کار کنیم.»




انتهای پیام/

برچسب ها: علی ثمری
ارسال نظر