صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

تاییدکلاهبرداری یک میلیاردی در باشگاه ملوان/ تشکیل پرونده قضایی در دادگستری انزلی

مدیرعامل سابق ملوان گفت: ادعای علی کریمی در مورد کلاهبرداری در باشگاه ملوان صحت دارد اما این کلاهبرداری را فردی انجام داد که هیچ ارتباطی به مجموعه نداشت.
کد خبر : 260290

مسعود رضائیان مدیرعامل سابق ملوان در مورد صحبت‌های علی کریمی و کلاهبرداری یک میلیارد ودویست میلیونی که در این باشگاه صورت گرفت گفت: «سال گذشته زمانی که بحث رفتن من از باشگاه ملوان مطرح بود یک فردی که من هیچ شناختی از او نداشتم و حتی اسم او را هم نمی‌دانستم چند بازیکن غیربومی را به انزلی آورد و برای آنها مهمانسرا اجاره کرد تا آنها را در تیم ملوان جذب کند. این فرد همیشه در بازی‌های هفتگی که بین پیشکسوتان ملوان برگزار می‌شد شرکت می‌کرد اما هیچ ارتباطی با او نداشتم.»


وی ادامه داد: «باشگاه ملوان به دلیل شرایط خاصی که دارد خیلی از فوتبالیست‌ها دوست دارند تا در این تیم بازی کنند و این فرد کلاهبردار هم از این شرایط سوءاستفاده کرد و از چند بازیکن پول گرفت تا آنها را به ملوان بیاورد. تا جایی که من اطلاع دارم حدود یک میلیارد و دویست میلیون از این بازیکنان پول گرفت و به جزء یک بازیکن که در تیم ملوان نوین جذب شد که مدیریت این باشگاه بر عهده من نبود سایر بازیکنان نتوانستند به ملوان بیایند و بعد از این فرد شکایت کردند که در حال حاضر این پرونده در دادگستری انزلی در حال رسیدگی است. صحبت‌های علی کریمی در این مورد حقیقت دارد و من آن را تایید می‌کنم اما این فرد کلاهبردار خارج از مجموعه ملوان بود و هیچ ارتباطی با باشگاه نداشت.»


مدیرعامل سابق ملوان در ادامه افزود: «من در هر باشگاهی که فعالیت کردم سعی داشتم تا توجه ویژه‌ای به آکادمی‌ها داشته باشم و در ملوان هم به دلیل ظرفیت بالای بازیکنان آکادمی این باشگاه در اولویت بود و در ابتدای هر فصل برای جذب بازیکن تست می‌گرفتیم که بالای هزار بازیکن از سراسر کشور در این تست شرکت می‌کردند. اتفاقا خاطرم است یکی از افراد با پسرانش به باشگاه آمد و ادعا داشت که حاضر است حدود یک میلیارد و پانصد میلیون به ملوان کمک کند تا پسرانش که فوتبالیست هم بودند در تیم باشند اما من باتوجه به شرایط سخت مالی که داشتیم قبول نکردم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر