صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
روز دوم لیگ قهرمانان؛

ازبک‌ها حریف راند اول پرسپولیس/ نبردمربی ژرمن استقلال با مربی وایکینگ‌ الریان

پرسپولیس و استقلال در روز دوم لیگ قهرمانان به مصاف حریفان ازبکستانی و قطری‌شان خواهند رفت.
کد خبر : 260133

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، روز دوم از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 امروز با بازی‌های نمایندگان سرخابی فوتبال ایران آغاز می‌شود و تیم‌های استقلال و پرسپولیس برابر حریفان قطری و ازبکستانی خود به میدان می‌روند.


پرسپولیس ایران - نسف قارشی ازبکستان


شاگردان برانکو آماده‌ترین تیم فوتبال ایران هستند و با توجه اینکه فصل گذشته تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان پیش رفتند، انتظار می‌رود که این فصل برای قهرمانی خیز بردارند و برای همین آنها قصد دارند تا از دیدار آغازین خود گام محکمی بردارند و شروعی قدرتمند را مقابل هواداران خود تجربه کنند. پرسپولیس امروز ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف نسف قارشی ازبکستان می‌رود. تیمی که نایب قهرمان فصل اخیر رقابت‌های لیگ ازبکستان است و با توجه به تعطیلی مسابقات باشگاهی در کشورش نسبت به پرسپولیس که هر هفته بازی می‌کند، شرایط مناسبی را حداقل از لحاظ قرار گرفتن در فرم مسابقه در اختیار ندارد و این موضوع به سود نماینده ایران است.


نسف قارشی بردیف را در سمت سرمربی خود می‌بیند. مربی که اعلام کرده قصد دارد در این فصل با تیمش نتایج بهتری در مقایسه با دوره‌های قبل بگیرد. بازیکنان صربستانی و روس تیم نسف قارشی به همراه ملی‌پوشان این تیم بازیکنانی هستند که سرمربی این تیم امید زیادی به آنها برای درخشش مقابل نماینده ایران دارند. باشگاه پرسپولیس با کاهش قیمت بلیط‌های دیدار با نماینده ازبکستان سعی کرده تا از حضور حداکثری هوادارانش برابر نماینده ازبک نهایت استفاده را ببرد. در این مسابقه ایگور پانادیچ محروم است و نمی تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.


الوصل امارات و السد قطر دیگر بازی این گروه را ساعت 18:30 برگزار می‌کنند.


الریان قطر - استقلال ایران


آبی‌پوشان پایتخت ایران که شروع ضعیفی در رقابت‌های لیگ برتر داشتند، با آمدن وینفرد شفر شرایط بهتری را در جدول پیدا کردند و حالا به عنوان نماینده ایران در بازی‌های آسیایی قصد دارند تا در لیگ قهرمانان عملکرد ضعیفی را ارائه نکنند و با قدرت وارد این رقابت‌ها شوند. وینفرد شفر که کارنامه نسبتا خوبی را از خود در استقلال به ثبت رسانده، قصد دارد تا در لیگ قهرمانان تیمش را با قدرت وارد مسابقه کند. تنها محروم تیم شفر در مسابقه امشب که از ساعت 18:40 به وقت ایران آغاز می‌شود، فرشید اسماعیلی هافبک آبی‌پوشان است. البته شفر در این بازی مهدی قائدی را هچون 3 مسابقه قبلی‌اش در اختیار ندارد و احتمالا تا پایان فصل هم خبری از این بازیکن در ترکیب استقلال دیده نمی شود.


میزبان استقلال ایران در بازی امشب الریان قطر است. تیمی که در رده سوم لیگ ستارگان قطر ایستاده و از 3 بازی قبلی اش تنها 4 امتیاز گرفته است. مایکل لادروپ مربی سرشناس دانمارکی که چند سالی است در کشورهای عربی به مربیگری مشغول است با ستارگان اروگوئه‌ای، مراکشی، ساحل‌عاجی و کره‌ای‌اش به دنبال شکست آبی‌های فوتبال ایران است. باید دید چه نتیجه‌ای در این مسابقه رقم می‌خورد و آیا شاگردان شفر می‌تواند بر شگردان لادروپ چیره شوند یا اتفاقی دیگر می‌افتد. این مسابقه را باید نبرد تفکرات مربیان آلمانی و دانمارکی تیم‌های ایرانی و قطری هم دانست.


در دیگر بازی این گروه الهلال عربستان با العین امارات از ساعت 20:55 با یکدیگر دیدار می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر