صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
با تصویب ستاد انتخابات کشور

میزان آشنایی مجریان انتخابات با قوانین سنجیده می‌شود

ششمین جلسه ستاد انتخابات کشور امروز به ریاست مقیمی معاون و قائم‌مقام وزیر در امور سیاسی و رئیس ستاد انتخابات کشور و حضور رؤسای کمیته‌ها و سایر اعضای ستاد در وزارت کشور تشکیل شد.
کد خبر : 25979

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، بابک دین‌پرست عضو ستاد انتخابات کشور و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد درباره ششمین جلسه ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به تشکیل هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از سوی شورای نگهبان، مقرر شد ضمن هماهنگی با هیئت نظارت جلسات مستمر با اعضای این هیئت برگزار شود.


قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ادامه داد: بر اساس مصوبات جلسه امروز، شرح وظایف کمیته‌های ستاد انتخابات کشور به اعضا و ستاد انتخابات استان‌ها ابلاغ خواهد شد و برای سنجش میزان آشنایی فرمانداران و بخشداران به عنوان مجری برگزاری انتخابات از آنان آزمون‌های تخصصی به عمل خواهد آمد.


بر اساس اظهارات دین‌پرست، این آزمون در چارچوب طرح جامع آموزش مجریان انتخابات و با هدف ترغیب و الزام مجریان برای اشراف کامل نسبت به وظایف قانونی و ضوابط و مقررات مرتبط برگزار می‌شود.


دین‌پرست افزود: در جلسه امروز ستاد انتخابات کشور رؤسای کمیته‌های فناوری و مالی و پشتیبانی نسبت به ارائه آخرین اقدامات مربوط به مکانیزه کردن انتخابات اقدام کردند و اعضای جلسه همچنین در جریان گزارشی از استعفای نامزدهای نمایندگی مجلس دهم از مسئولیت خود بر اساس ماده 29 قانون قرار گرفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر