صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
عضو کمیسیون عمران مجلس:

نسل چهارم انقلاب مصرانه رفع مشکلات را از مسئولان بخواهند

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: نسل چهارم بدانند انقلاب اسلامی با هزینه‌های فراوان به دست آمده است و آنها باید مصرانه رفع مشکلات را از مسئولان مطالبه کنند.
کد خبر : 259499

حسین نیازآذری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره دستاوردهای سی‌ونه ساله انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب ایران برگرفته از متن مردم بود، اظهارداشت: نگاه آرمانی انقلاب و فلسفه اصلی آن، خدمت به مردم، رفع محرومیت، آزادی در ابعاد مختلف بود و به عنوان نسل اول انقلاب، معتقدم در این مسیر کارهای خوبی صورت گرفته است.


نماینده مردم بابل در مجلس تاکید کرد: مسئولان در طی سال‌های بعد از انقلاب تا جایی که توان داشتند، با وجود همه چالش‌های پیش‌رو در جنگ تحمیلی برای سرپا نگهداشتن کشور تلاش کردند و مردم هم در کنار مسئولان با صبر و ایستادگی توانستند شرایط جنگِ دود و باروت را برای خود به منزلت تبدیل کنند.


نیاز آذری با تصریح اینکه جایگاه امروز جمهوری اسلامی در عرصه ملی دارای به خاطر همین ایستادگی است، بیان داشت: نزدیک به چهار دهه مقاومت عاملی بود تا دشمنان شکست خورده به ویژه آمریکا و ایادی منطقه‌ای آن همواره درصدد آتش تهیه برای کم کردن از اقتدار به دست آمده در این سال‌ها باشند از این جهت باید قدر این انقلاب را دانست.


عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه همه ما خوب می‌دانیم در کنار این پیشرفت‌ها مشکلاتی هم وجود دارد، اظهارداشت: باید به مطالبات به حق مردم توجه شده و رفع مشکلات صنفی مردم سرلوحه کار مسئولان باشد. از سوی دیگر توجه داشته باشیم که خطوط مطالبات مردمی را از شیطنت‌های سلطنت‌طلب‌ها و دیگر ایادی آمریکا در منطقه جدا بدانیم.



وی خطاب به نسل چهارم انقلاب خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم انقلاب اسلامی با هزینه‌های فروان و خون‌های زیادی به دست آمده است و این نسل باید مصرانه از مسئولان مطالبه داشته باشند تا مشکلات مرتفع شود.


نیازآذری تاکید کرد: مجلس، دولت و قوه قضاییه باید نسبت به این مسائل اهتمام داشته باشند. مجلس شورای اسلامی به دلیل پایگاه مردمی که دارد، این مسیر را پیش گرفته و در بررسی بودجه 97 هم دیدید نگاه مجلس این است که به بهترین وجه رسیدگی شود تا مردم و جوانان در راستای اشتغال سهمی داشته باشند.




انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ تحمیلی
ارسال نظر