صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
شیخ سید حسین برکه؛

امام خامنه‌ای نمونه تاریخی رهبرانی است که مقاومت را به پیروزی رسانده‌اند

یک اندیشمند فلسطینی در همایش هم‌اندیشی میهمانان خارجی جشن‌های فجر انقلاب اسلامی گفت: در این ایام عظیم رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در برابر همه جهان قرار گرفته است و با شعار نه شرقی و نه غربی یک تنه جهان را به مقابله فراخوانده است.
کد خبر : 259466

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سید حسین برکه یکی از اندیشمندان فلسطینی حاضر در همایش هم‌اندیشی میهمانان خارجی جشن‌های فجر انقلاب اسلامی گفت:‌ در ایام پیروزی انقلاب و فجر نظام جمهوری اسلامی و پیروزی حق مسلمانان و مستضعفان جهان هستیم در حال حاضر امام خامنه‌ای پیام‌رسان حق و مبلغ امت رسول خدا (ص) است.


وی افزود: الان شهادت می‌دهم که امام خامنه‌ای به عهد خود نسبت به حق در برابر حفاظت از فتح و اهداف اسلام و مسلمانان عمل کرده است. در این ایام عظیم رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در برابر همه جهان قرار گرفته است و با شعار نه شرقی و نه غربی یک تنه جهان را به مقابله فراخوانده است.


این اندیشمند فلسطینی در ادامه گفت:‌ به شما توصیه می‌کنم درهای فرهنگی جهان اسلام را میان علما و فلاسفه خود باز کنید و این عزت را که از آن خداست میان خود ترویج دهید.


سید حسین برکه تصریح کرد: ‌امام خامنه‌ای نمونه تاریخی از رهبرانی است که مقاومت را در دست گرفته و به پیروزی رسانده است رهبری که بر اهمیت فلسطین و قدس تاکید دارد و هم ایشانست که سبب توصیه مسلمانان بر این موضوع انسانی و اسلامی شده است.


وی افزود: اگر تفکر مقاومت نبود تفکر صهیونیستی دنیا را در بر می‌گرفت. بعد از اشغال بیروت تنها دولتی که از انتفاضه فلسطین و محاصره لبنان با وجود همه محدودیت‌ها حمایت کرد دولت جمهوری اسلامی ایران بود.


وی خطاب به حضار تاکید کرد: در مقاومت خود باقی بمانید تا آمریکا از مواضع خود عقب‌نشینی کند مقاومت کنید تا اسرائیل مجبور به شکست و دست برداشتن از خاک مقدس فلسطین شود.


برکه تصریح کرد:‌ محور مقاومت جز شکست دادن آمریکا و زوال اسرائیل راه دیگری در پیش ندارد. اسلام همان دینی است که می‌تواند تحت رهنمودهای پیامبر اکرم جهان و بشریت را نجات دهد.


این اندیشمند فلسطینی گفت: تا پیروزی چیزی نمانده است و بهتر است بگویم میان تهران و قدس فاصله‌ای نمانده است.


حسین برکه درباره اظهارات دونالت ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی خوانده بود، گفت:‌ اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که فرصتی به وجود آمده تا مسلمانان با مقاومت او را به عقب‌نشینی از مواضع خود وادارند. مقاومت در فلسطین متولد شده و در قدس پا می‌گیرد و سیلاب این مقاومت آمریکا و ترامپ را با خود می‌برد.


وی تاکید کرد: بر یقین خود باقی بمانید که همانا پیروزی با شماست صبر کنید، صبری جمیل که آینده روشن است.



انتهای پیام/

ارسال نظر