صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

خودکشی مرد جوان پس از قتل همسرش در کارخانه متروکه

رئیس کلانتری ۱۵۸  کیانشهر گفت:  مرد جوانی پس از قتل همسر ۳۰ ساله‌اش در کارخانه متروکه خودکشی کرد. 
کد خبر : 259436

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ سید جلال حسینی، رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر اظهار کرد: ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از جنایت هولناکی در یکی از کارخانه‌های متروکه منطقه حسن آباد خبر داد. بلافاصله حسب دستور به همراهی بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره تشخیص هویت، ماموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر برای پیگیری موضوع به محل حادثه اعزام شدند.


وی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه با جسد غرق خون یک زن و مرد جوان در اتاقک سرایداری روبه‌رو شدند. بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد زن جوان از ناحیه پشت سر هدف گلوله قرار گرفته و مرد جوان در حالی که اسلحه در دست راستش بود، از ناحیه گیجگاه سمت راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.


رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر تصریح کرد: مرد میانسال که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در تحقیقات به ماموران گفت که «من سرایدار این کارخانه متروکه هستم. هفته‌ای یک روز برای سرکشی به کارخانه می‌آیم و امروز با جسد زن و مرد جوان روبه‌رو شدم.


حسینی در ادامه با اشاره به سایر اظهارت سرایدار اضافه کرد: مرد سرایدار در مورد اینکه آیا زن و مرد جوان را می شناسد، توضیح داد که« مرد ۳۵ ساله به نام رضا از دوستان من است و با هم در یک اژانس کار می‌کنیم. زن جوان هم همسر دوم رضا است. روز دوشنبه او به من مراجعه کرد و مدعی شد همسر اولش بعد از مدت‌ها قهر به خانه آمده است. او از من خواست کلید کارخانه را به او بدهم تا با همسر دومش به آنجا بروند. من هم کلید را به آنها دادم. روز سه شنبه هم به دیدارشان آمدم. صبح امروز هرچه با آنها تماس گرفتم رضا جوابگوی تلفنش نبود، نگران شده و شب به کارخانه آمدم و با جسد زن و مرد جوان روبرو شدم.»


به گفته رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر براساس تحقیقات اولیه مرد جوان به نظر می‌رسد ابتدا همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده و سپس خودکشی کرده است. در حال حاضر با دستور قضایی پرونده در اداره دهم پلیس اگاهی در حال رسیدگی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: خودکشی قتل
ارسال نظر