صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
در جلسه شورای فاوا سازمان تأمین اجتماعی عنوان شد؛

ضرورت افزایش خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی انتظار ارتقاء همه جانبه خدمات این سازمان را دارند و برای برآورده شدن خواسته های بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، ارائه خدمات مبتنی بر فن آوری اطلاعات با استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات در سازمان تأمین اجتماعی دنبال می شود.
کد خبر : 258356

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تامین اجتماعی، سیدتقی نوربخش در جلسه شورای فاوا سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای سازمان برای توسعه خدمات الکترونیک، گسترش ارتباط بخش‌های بیمه‌ای و مالی است.


وی افزود: اتصال کامل حوزه‌های مالی و بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی زمینه ساز ارتقاء فرآیندهای نظارتی و کنترلی می‌شود و استفاده از داشبورد مدیریتی نیز با انجام این کار امکانپذیر خواهد شد.


نوربخش اجرای برنامه‌های متنوع سازمان تامین اجتماعی را با استفاده از فن آوری اطلاعات امکان پذیر دانست و گفت: خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر توسعه فراوانی داشته است و تمام تلاش ما این است که کاستی‌های گذشته را در این حوزه جبران کنیم.


وی افزود: تأمین اجتماعی از سازمان‌های پیشگام در استفاده از فن آوری اطلاعات بوده است اما در ادواری به این موضوع بسیار مهم و حیاتی توجه کافی صورت نگرفته و فرصت‌هایی از دست رفته است که باید برای جبران کاستی‌ها تلاش مضاعفی صورت گیرد و بر همین اساس نهضت آی تی در سال‌های اخیر اعلام شده است.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با اقدامات و فعالیت‌های خستگی ناپذیری که در سال‌های اخیر صورت گرفته است، خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی وارد مرحله جدیدی شده است اما بدون تردید کارهای بسیار زیادی برای انجام، وجود دارد.


نوربخش تلاش‌ها و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر را باعث ارتقاء وجهه این سازمان ارزیابی کرد و گفت: جلب اعتماد تصمیم گیران کشور یکی دیگر از نتایج رویکرد صحیح سازمان تأمین اجتماعی است.


وی افزود: اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که در یک بودجه یک ساله، ٥٠ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی تهاتر شود، اقدامی ارزشمند و نشانه اعتماد نمایندگان به سازمان تأمین اجتماعی است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی توان این سازمان در مدیریت منابع و مصارف را درک کرده‌اند.


علی معیری، مدیر کل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: با توجه به تقارن دهه مبارک فجر، در این جلسه ١٠ پروژه مبتنی بر فن آوری اطلاعات معرفی می‌شوند.


وی افزود: ارائه خدمات مبتنی بر موبایل در سازمان تأمین اجتماعی با جدیت در حال افزایش است و تلاش می‌کنیم که با استفاده از اپلیکیشن‌ها و سرویس USSD بخش‌هایی از خدمات مورد نیاز جامعه هدف را ارائه دهیم.


معیری ارائه خدمات با استفاده از سیم کارت را یکی دیگر از برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: این موضوع با همکاری شرکت رایتل درحال پیگیری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر