صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۴
سرپرست واحد فیروزکوه:

امتیار برگزاری جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی دفاع مقدس متعلق به واحد فیروزکوه است

نخستین جلسه شهرستانی هماهنگی برگزاری جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی دفاع مقدس با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان فیروزکوه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر : 25805

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام دکتر رستمی در این جلسه گفت: این جشنواره برای نخستین بار در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فیروزکوه برگزار می‌شود و از این پس امتیار برگزاری این جشنواره متعلق به واحد فیروزکوه است.


سرپرست واحد فیروزکوه برگزاری این جشنواره را در راستای بیانات مقام معظم رهبری و مبارزه با جنگ نرم دشمن دانست و تاکید کرد: امروز پس از حدود 28 سال که از دفاع مقدس می‌گذرد، نسل جوان دانشگاهی اطلاع دقیقی از حماسه‌ها و آرمان‌های شهدا ندارد و این جشنواره می‌تواند در راستای آشنایی جوانان ما با ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه جهاد، ایثار و شهادت برگزار شود.


رستمی با توجه به گستردگی این جشنواره و اینکه برای نخستین بار به صورت ملی و در آینده به صورت بین‌المللی این جشنواره برگزار خواهد شد، گفت: از همه مسئولان شهرستانی می‌خواهم تا این دانشگاه را در هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره کمک و یاری کنند.


سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد فیروزکوه نیز با بیان اهمیت برگزاری این جشنواره برای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: حضرت امام (ره) همواره دانشگاه را مبدا تحول دانسته‌اند و این صحبت خود نشان از اثرگذاری حرکت‌های دانشجویی و دانشگاهی بر جامعه اطراف دارد.








رستمی با توجه به گستردگی این جشنواره و اینکه برای نخستین بار بصورت ملی و درآینده به صورت بین‌المللی این جشنواره برگزار خواهد شد، گفت: از همه مسئولان شهرستانی می‌خواهم تا این دانشگاه را در هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره کمک و یاری کنند

مهدی سالاریه برگزاری جشنواره دانشجویی سنگر را یک فرصت برای شهرستان فیروزکوه به منظور معرفی استعدادها و قابلیت‌های خود به استان و کشور دانست و تاکید کرد: همه مسئولان شهرستان باید در اجرای خوب این همایش عظیم شریک باشند و به همین منظور می‌توان یک هیئت امنای شهرستانی متشکل از مسئولان و فعالان اقتصادی شهرستان فیروزکوه ایجاد کرد.


بهمنی دبیر اجرایی جشنواره نیز دقایقی در رابطه با فرایند انتخاب فیلم برتر و موضوعات پیشنهادی برای ساخت فیلم و فیلم نامه توضیحاتی داد.


سپس فرماندار فیروزکوه با تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهرستان فیروزکوه برای اجرای این همایش آماده هرگونه همکاری با دانشگاه است.


امرالله طاهری تاکید کرد: هنر هفتم یعنی سینما اثرگذارترین هنر در بین قشر جوان و به ویژه دانشگاهی است که این گونه جشنواره‌ها می‌تواند به توانمندی‌های جوانان ما جهت دهد و در راستای انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها هدف‌گذاری کند.


امام جمعه فیروزکوه نیز با تقدیر و تشکر از دکتر رستمی سرپرست واحد فیروزکوه گفت: الحمدلله با حضور دکتر رستمی شاهد یک شکوفایی فرهنگی در دانشگاه هستیم. وی فردی متعهد و انقلابی است که برای رشد دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.


حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد که هر کاری لازم باشد برای ارتقای دانشگاه و برگزاری خوب جشنواره انجام خواهند داد و از همه مسئولان شهرستان نیز خواست تا با دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تعامل سازنده در زمینه برگزاری جشنواره سنگر داشته باشند.


سپاه پاسداران، بنیاد شهید، سازمان اوقاف و امورخیریه، شهرداری، شورای اسلامی شهرو شهرستان، اداره ارشاد، آموزش و پرورش، مدیرعامل کارخانه جات سیمان، مدیرعامل شهرک های صنعتی، سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتطامی اداراتی بودند که در جلسه حاضر و در سخنانی حمایت خود را از جشنواره اعلام کردند.


در پایان نیز هیئت امنای شهرستانی جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه دفاع مقدس واحد فیروزکوه به این صورت شکل گرفت: امام جمعه و فرماندار شهرستان به عنوان رئیس و نایب رئیس هیئت امنا و سایر ادارات به عنوان مشاور حوزه مربوطه در هیئت امنا انتخاب و تعیین شدند و مقرر شد جلسه بعدی در تاریخ 21 تیر ماه در دفتر امام جمعه شهرستان فیروزکوه برگزار و احکام اعضای هیئت امنای شهرستانی صادر و به اعضا تقدیم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر