صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

گشایش نمایشگاه «انقلاب ما صادر شد» در واحد آباده

مراسم افتتاح نمایشگاه «انقلاب ما صادر شد» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.
کد خبر : 257802

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرماندار آباده در این مراسم بیان کرد: «توسعه مراکز آموزش عالی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است.»


محمدرضا زارع گفت: «انقلاب اسلامی ایران ثمرات زیادی به دنبال داشت. استقلال و تمامیت ارضی و عدم وابستگی به شرق و غرب و ایستادگی در برابر ظلم و جور و همچنین توسعه مراکز آموزش عالی در کشور از جمله برکات این انقلاب شکوهمند است.»


فرماندار آباده ادامه داد: «دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی و منشأ خدمات بسیار زیادی در کشور و حتی فرامرزها است. علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع مختلف با فرصت ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر میهن اسلامی با ارتقای سطح علمی و پژوهشی خود می توانند سکاندار مسئولیت های مهمی در کشور باشند. چنان‌که شاهد هستیم در بسیاری موارد، سطوح مدیریت های مهم را دانش آموختگان این دانشگاه به‌عهده دارند.»


وی اظهار کرد: «واحد آباده نیز با قدمت بیش از ربع قرن فعالیت آموزشی و پژوهشی از جمله مراکز علمی شاخص در شمال فارس است و با توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی فعالیت چشمگیری داشته است. همه این خدمات از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است و امید است مسئولان سازمان مرکزی نگاه ویژه‌ای به این واحد دانشگاهی داشته باشند.»


در این مراسم که به همت حوزه دانشجویی فرهنگی واحد آباده بر پا شده است هیأت رئیسه، کارکنان، استادان، دانشجویان و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شرکت داشتند.


این نمایشگاه به مناسبت دهه فجر و تا پایان بهمن دایر است.



انتهای پیام/

ارسال نظر