صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
با حضوردکتر رهبر انجام شد؛

معرفی دوازده استارتاپ مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه‌ آزاد اسلامی

دوازده استارتاپ مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه‌ آزاد اسلامی با حضور دکتر فرهاد رهبر معرفی شد.
کد خبر : 257793

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا، دوازده استارتاپ معرفی شده با نام‌های کارجو، صفرکیلومتر، آسیستا، هم‌نما، بهتند، ملودی‌گیم، آدلی، اوربی، کاهو، بامجو، ودو و اردیبهشت بودند.


کارجوپلاس، سرویسی برای ارزیابی و شناخت کارجویان است و شناخت عمیق‌تری درباره ویژگی‌های شخصیتی و توانمندی فردی هریک از کارجویان ارائه می‌دهد. این کارفرمایان می‌توانند با استفاده از این شناخت کارمندان خود را جذب کنند.


صفرکیلومتر نیز یک بازار اینترنتی است که فروشگاه‌های سنتی را به فضای وب متصل می‌کند. به طوری‌که هر کاربر می‌تواند در شهر موردنظر خود ویترین فروشگاه‌ها را مشاهده و کالاهای آنها را مقایسه و در صورت تمایل خریداری کند.


همچنین نرم‌افزار آسیستا یک دستیار شخصی جست‌وجو است که فرآیند زمان‌بر و پیچیده جست‌وجو و انتخاب کالا را در میان انبوه فروشگاه‌ها برای کاربران پرمشغله سریع و آسان می‌کند؛ این نرم‌افزار به دنبال مدیریت توجه کاربر است تا بتواند انتخاب آگاهانه داشته باشد.


نرم‌افزار هم‌نما نیز یک سیستم اشتراک‌گذاری تصاویر ایرانی است، کاربران از این طریق می‌توانند از فعالیت‌هایشان عکاسی کنند و در معرض دید دیگران بگذارند. این نرم‌افزار باعث طبقه‌بندی تصاویر می‌شود.


همچنین نرم‌افزار بهتند یک سیستم توصیه‌گر مبتنی بر سلیقه کاربر است که مشکل سردرگمی کاربران در انتخاب محدود به دلیل حجم زیاد و تنوع محصولات حل می‌کند. سایت‌ها می‌توانند به کمک این سرویس پیشنهادهای نزدیک به سلیقه مشتری خود را ارائه دهند و از این طریق فروش خود را بالا ببرند.


ملودی‌گیم نیز یک استودیوی بازی‌سازی متشکل از نیروهای با شور و هیجان است که با ساخت‌ بازی‌های ویدئویی‌ بلندپروازی‌هایشان می‌توانند سرگرمی‌های دیجیتال را دنبال کنند. این نرم‌افزار مبتنی‌بر عملکرد بازیکن در بازی و تقویت استعدادهایش عمل می‌کند.


همچنین استودیو آدلی به دنبال از بین بردن خلأ کیفیت بازی‌های موبایلی داخلی است؛ این نرم‌افزار با استفاده از طراحی بومی اعم از المان‌های شهری و فرهنگی مختص هر مکان جغرافیایی و نوآوری و روانشناسی، بازی‌های موردنظر کاربران را طراحی می‌کند.


اوربی یک وسیله سرگرمی آموزشی است که با توجه به جمعیت جوان کشور می‌تواند در زمینه بازی و سرگرمی مورد استفاده قرار گیرد. اوربی قصد دارد با ایجاد هیجان در کنار یادگیری یک تفریح مفید و جذاب ایجاد کند.


نرم‌افزار کاهو هم شرایطی را فراهم می‌کند تا خریدار قبل از خرید نظرات بقیه درباره محصولات مختلف را ببیند. ضمنا کاهو اولین فروشگاه اینترنتی محصولات غذایی است؛ از این طریق کاربران می‌توانند محصولات غذایی از سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و فست‌فود را سفارش دهند.


همچنین بامجو یک وب‌سایت و برنامه موبایل است که فرآیند سخت پیدا کردن مشتری یا خانه مطلوب را برای مردم آسان‌تر می‌کند. این کار با معرفی مشاوران املاک متخصص در هر منطقه انجام می‌شود. درآمد این نرم‌افزار از طریق پرداخت حق عضویت ماهیانه توسط مشاوران املاک و تبلیغات مرتبط با حوزه املاک به دست می‌آید.


ودو نیز یک پلت‌فرم اختصاصی ویدئو به همراه امکانات ویژه برای ویدئومارکتینگ است. با پلت‌فرم ودو می‌شود بهترین درآمدزایی و جذب مشتری از طریق ویدئوها صورت گیرد.


اردیبهشت نیز یک استودیو بازی موبایلی است که هدف آن تبدیل زمان‌های مرده و کسل‌کننده به لحظات شاد است.


سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم در این مراسم حضور داشتند و برای حمایت از استارت‌آپ‌ها و اطلاع از جزئیات عملکرد آنها با تیم‌های ارائه‌کننده بحث و گفت‌وگو کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر