صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۴

کتاب‌های عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی منتشر و تجدید چاپ شد

کتاب‌های فائزه صحبایی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران به چاپ جدید رسیدند.
کد خبر : 25772

صحبایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از انتشار کتاب «راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت براساس دستورالعمل‌های کشوری» و چاپ شانزدهم کتاب «مجموعه کامل دروس پرستاری » و نیز چاپ دوم کتاب «فرآیند ارتباط» و «فرهنگ واژه‌های روش تحقیق» خبر داد.


وی در مورد محتوای آموزشی و چگونگی انتشار و تجدید چاپ کتاب‌هایش اظهار کرد: کتاب «راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت بر اساس دستورالعمل‌های کشوری» از سوی اعضای هیئت علمی گروه بهداشت دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران تدوین شده است. این کتاب سعی بر آن دارد که دانشجویان مقاطع مختلف پزشکی را با مسائل محیط کارآموزی و کارورزی آشنا کند.


در کتاب «مجموعه کامل دروس پرستاری»، نگارندگان کتاب سعی کرده اند که دانشجویان مقطع کارشناسی را با تستها و مطالبی که برای موفقیت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد لازم است آشنا کنند. در این کتاب بر نکات کلیدی و سرفصل‌های دروس و رفرنس‌های مورد قبول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرده است. به دلیل استقبال دانشجویان، این کتاب به چاپ شانزدهم رسیده است.


کتاب«فرآیند ارتباط» دانشجویان رشته پرستاری را در مقطع کارشناسی ارشد با مباحث مربوط به سازماندهی، تجزیه و تحلیل، تصمیم‌گیری و تحقیق در فرآیند ارتباط آشنا می‌سازد و بالاخره کتاب «فرهنگ واژه‌های روش تحقیق» که به چاپ دوم رسیده است تعاریف مربوط به کلید واژه‌های رایج در روش تحقیق را به سادگی توضیح داده است.


صحبایی که اکنون دانشجوی دکترای تخصصی «آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت» دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران نیز هست.


انتهای پیام/

ارسال نظر