صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۴

حماس: حمله به کشتی آزادی غزه خوی «وحشیگری اسرائیل» را نشان داد

جنبش حماس یورش نیروهای ارتش اسرائیل به نخستین کشتی از سومین ناوگان آزادی غزه و توقیف آن را محکوم و تاکید کرد که این اقدام اسرائیل تصویری از وحشیگری این رژیم است.
کد خبر : 25771

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری «آناتولی» ترکیه، «سامی ابوزهری» سخنگوی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: یورش نیروی دریایی اسرائیل به یکی از کشتی‌های سومین ناوگان آزادی غزه و توقیف آن نقض قوانین بین‌المللی است.


وی تاکید کرد: ربودن فعالان و حامیان ملت فلسطین و جلوگیری از ورود کشتی به نوار غزه به منزله اصرار اسرائیل بر محاصره غزه است که این وضع، تصویری از وحشی‌گری اسرائیل است.


«ابوزهری» از «بان کی‌مون» دبیرکل سازمان ملل متحد و جامعه بین‌المللی خواست تا به سکوت خود پایان دهند و مسئولیت خود را در قبال این جرم اسرائیل ایفا کنند.


نیروهای کماندوی دریایی ارتش اسرائیل بامداد امروز دوشنبه به نخستین کشتی «ناوگان سوم آزادی غزه» به نام «مریان» در نزدیک سواحل نوار غزه حمله کردند و آن را با خود به بندر «اشدود» در فلسطین اشغالی بردند.


«ناوگان سوم آزادی غزه» متشکل از پنج کشتی است که قرار است در روزهای آینده وارد سواحل غزه شوند. در مجموع 70 فعال و همبستگی کننده با ملت فلسطین سرنشینان این پنج کشتی را تشکیل می‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر