صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
اسفنانی در گفت‌وگو با آنا:

شرکت‌های هواپیمایی‌ متخلف در برف اخیر جریمه می‌شوند/ بررسی کرایه‌های گران تاکسی‌های فرودگاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه گشت‌های تعزیرات حکومتی در روزهای برفی پایتخت از فرودگاه‌ها و آژانس‌های هواپیمایی به صورت سرزده بازدید می‌کنند، گفت: متخلفان به بالاترین میزان ممکن جریمه خواهند شد.
کد خبر : 256361

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به برخی از کرایه‌هایی که از سوی تاکسی‌ها از مسافرین فرودگاه امام‌خمینی‌(ره) به صورت گزاف گرفته شده است، اظهار کرد: من هم‌اکنون از فرودگاه مهرآباد بازدید داشتم. متاسفانه اشکالات جدی در سیستم ناوبری کشور به وجود آمده و برف اتوبان‌ها را بسته، هواپیماها پرواز نمی‌کنند و فرودگاه‌ها دچار مشکل شده‌اند که این موضوع واقعا تاسف‌برانگیز است.


وی با بیان اینکه در این‌باره خبری مطرح شده بود، افزود: موضوع دریافت هزینه‌های گزاف از سوی تاکسی‌ها را بررسی می‌کنیم. البته تا به امروز شکایتی در این‌مورد مطرح نشده است، اما اگر صحت داشته باشد یا شکایتی عنوان شود به طور قطع و یقین سازمان تعزیرات حکومتی با آن برخورد خواهد کرد. کسی حق ندارد چنین اقدامی را انجام دهد. اگر قرار باشد برفی ببارد و این همه بی‌انصافی صورت گیرد، به طور حتم تعزیرات حکومتی برخورد قاطع خواهد داشت.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به فروش بلیت‌های هواپیما با قیمت‌های غیرواقعی تصریح کرد: امروز به صورت سرزده همراه با گشت تعزیرات از تعدادی از آژانس‌های هواپیمایی بازرسی کردم؛ برخی تخلفات در این زمینه مشاهده و پرونده لازم تشکیل شد.


وی ادامه داد: اگر افراد نتوانند مدارک لازم ارائه دهند، به طور قطع به شدیدترین وجه ممکن با آنها برخورد خواهد شد و بالاترین میزان جریمه قانونی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت. این عین بی‌انصافی است در شرایطی که مردم گرفتار هستند، از این موضوع به این نحو سوء‌استفاده شود و عده‌ای رقم‌های قابل‌توجهی را از مردم بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر