صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

سکوت کیانوش رستمی در قبال خواسته سرمربی تیم ملی

عضو شورای فنی تیم ملی وزنه‌برداری هم معتقد است که کیانوش رستمی باید در اردو‌های تیم ملی و زیر نظر سرمربی تیم ملی تمریناتش را دنبال کند این در حالی است که این وزنه بردار هنوز به این درخواست محمد حسین برخواه واکنشی نشان نداده‌است.
کد خبر : 256146

محمد نصیری عضو شورای فنی تیم‌ملی وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره تیم‌ملی و برنامه‌های پیش روی آن گفت:«بعد از مسابقات جهانی تغییراتی در کادر فنی تیم‌ملی به وجود آمد اما باتوجه به اینکه وزنه‌برداران درگیر مسابقات لیگ بودند فعلا اردوی برگزار نشد، چند روز پیش قرار بود شورای فنی جلسه‌ای برگزار کند و در مورد وضعیت تیم بررسی‌های لازم را انجام دهد اما باتوجه به وضعیت آب و هوا این جلسه لغو شد و هفته آینده در مورد وضعیت تیم جلساتی برگزار خواهیم کرد.»


وی در پاسخ به این سوال که کادرفنی تیم‌ملی وزنه برداری خواسته که کیانوش دیگر نباید تمریناتش را به تنهایی دنبال کند و باید به اردوی تیم ملی ملحق شود گفت:«من با شخص کاری ندارم. اما از نظر خودم که سال‌ها زیر وزنه رفتم و بهترین افتخارات را برای تیم ملی به دست آوردم اینکه وزنه برداری بخواهد به تنهایی تمرین کند را به هیچ عنوان قبول ندارم و در شورای فنی هم این موضوع را عنوان خواهم کرد.ما نباید همه تیم ملی را متکی به یک نفر کنیم. تمام قهرمانان دنیا در تیم ملی افتخارآفرینی می‌کنند و کسی خارج از مجموعه فدراسیون و تیم ملی نیست. من افتخاراتم را در قالب تیم ملی به دست آوردم و هیچ زمانی نبوده که از تیم ملی جدا شوم. در مورد کیانوش رستمی هم من به شخصه این شرایط را قبول ندارم و به نظرم باید در مورد او تجدید نظر شود. البته کار او به من مربوط نیست و من تنها به عنوان عضو شورای فنی نظرم را اعلام می کنم.»


نصیری عنوان کرد:«اما اگر من هم جای برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری بودم به هیچ عنوان زیر بار این موضوع نمی‌رفتم که کیانوش بخواهد به تنهایی تمرین کند و او این حق را دارد که این موضوع را نپذیرید. ما در گذشته هیچ وقت حتی صحبت از تنهایی تمرین کردن هم نمی‌زدیم چه برسد به آنکه بخواهیم آن را علنی کنیم.فدراسیون و تیم ملی قوانین و مقررات ویژه خودش را دارد و ورزشکار هم باید تابع باشد.ورزشکار حرفه‌ای کارش رسیدن به قهرمانی است و باید همچون دکتر و مهندس این مملکت تلاش کند تا به هدفش برسد نه اینکه مدام خودش را در حاشیه قرار دهد.»


در حالی محمد نصیری در راستای حمایت از سرمربی تیم ملی وزنه برداری این صحبت‌‌ها را مطرح کرده‌است که کیانوش قبل از المپیک ریو و به دلیل اختلافی که با سجاد انوشیروانی داست با نظر مرادی رئیس فدراسیون تمریناتش را به تنهایی دنبال کرد و موفق به کسب مدال طلای المپیک شد . موفقیت کیانوش باعث شد تا وی بعد از المپیک به رغم تغییر کادر فنی هم این رویه را در پیش بگیرد اما در مسابقات جهانی آمریکا تنها موفق به کسب مدال نقره یک ضرب شد.


بعد از این رقابت‌‌ها و با تغییر کادر فنی سرمربی جدید تیم ملی تصمیم گرفت که دیگر کیانوش تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال نکند و باید با حضور در اردو‌های تیم ملی و زیر نظر وی تمرین کند. نکته قابل توجه در این خصوص است که ره رغم مطرح شدن این موضوع از سوی برخواه ،کیانوش رستمی هنوز به آن واکنشی نشان نداده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر