صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

تشکیل هیات مرکزی جذب در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس هیات جذب اعضای هیات علمی در جلسه این هیات، از تشکیل هیات مرکزی جذب به مدت دوسال در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 256077

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ دکتر محمدعلی کی‌نژاد در جلسه 205 هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، با اشاره به مصوبه شورای اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، گفت: هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با 9 عضو حقیقی و حقوقی به مدت دو سال کار خود را آغاز می‌کند.


در ادامه این جلسه گزارش سازمان برنامه و بودجه، درباره اعتبارات تخصیص‌یافته به جذب اعضای هیات ‌علمی دانشگاه‌ها ارائه شد. در این گزارش با اشاره به میزان افزایش اعتبار تخصیص‌یافته، برخی موانع و مشکلات پیش‌رو نیز تشریح شد.


توجه به جذب اعضای هیات علمی به‌صورت پاره ‌وقت، تسریع در اعطای مجوز جذب به دانشگاه‌ها، الگوگیری از تجربه‌های موفق در این زمینه و تخصیص اعتبار ویژه برای جذب نخبگان از موضوعات دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.


در همین راستا مقرر شد موضوع جذب پاره وقت، حق‌التدریس‌ و استادان افتخاری با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه کارگروه ویژه هیات عالی جذب بررسی و نتیجه به این هیات ارائه شود.


در ادامه جلسه گزارش سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیرامون ردیف‌های اختصاص‌یافته به جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها با توجه به قانون برنامه ششم توسعه درخصوص وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه شد.


در پایان نیز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، اعضای هیات اجرایی جذب و کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه‌های تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، شهید مدنی تبریز ،اردکان، علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی کرمانشاه و علوم پزشکی ایران تایید صلاحیت شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر