صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
سرپرست باشگاه سپاهان:

ابراهیم‌زاده سه شنبه از آمریکا به اصفهان می‌آید

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: منصور ابراهیم‌زاده در حال حاضر در آمریکا حضور دارد و قرار است سه شنبه به اصفهان برگردد.
کد خبر : 255638

مسعود تابش سرپرست تیم سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مذاکرات باشگاه سپاهان با چند گزینه خارجی و انتخاب ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی جدید گفت: «روز اولی که برای انتخاب سرمربی جدید جلسه گذاشتیم تصمیم هیات مدیره این بود که یک مربی تراز اول خارجی که سابقه کار در ایران را ندارد به عنوان سرمربی جدید سپاهان انتخاب کنیم. ما دنبال مربی بودیم که رزومه بسیار خوبی داشته باشد ضمن اینکه در سطح بالای جهانی مربیگری کرده باشد و در واقع دنبال مربی که شخصیت برانکو را داشته باشد بودیم. در این زمینه هم با چند مربی مطرح وارد مذاکره شدیم ضمن اینکه رزومه حدود 50 مربی برای باشگاه ارسال شد که ایجنت‌های محتلف اعلام کردند می‌توانند آنها را برای مربیگری در سپاهان راضی کنند.»


وی ادامه داد: «در این بین ما با چند مربی مانند الکساندر نوری و همچنین پراندلی وارد مذاکره شدیم. ما طی 3 روز مفصل با نوری صحبت کردیم و مشکل نوری این بود که حدود یک سال و نیم با باشگاه وردربرمن قرارداد دارد و پولش را دریافت می‌کند و باشگاه سپاهان اگر می‌خواست این مربی را جذب کند باید علاوه بر قرارداد او به وردربرمن هم بابت قراردادش با باشگاه سپاهان مبلغی را پرداخت می‌کردیم که از نظر مالی برای ما به صرفه نبود. ضمن اینکه در ادامه جلسات هیات مدیره تصمیم دیگری گرفته شد و اعضای هیات مدیره به این جمع‌بندی رسیدند که مربیان بزرگ خارجی که تاکنون در فوتبال ایران حضور نداشتند و حتی اسم بازیکن تیم را هم نمی دانند نمی‌توانند کمک زیادی به سپاهان بکنند و به همین دلیل سراغ گزینه داخلی رفتیم که ابراهیم‌زاده اولین گزینه ما بود .»


تابش در رابطه با زمان حضور ابراهیم‌زاده در تمرینات سپاهان افزود: «ابراهیم‌زاده حدود 20 روز پیش به آمریکا سفر کرد و ما هم صحبت‌های اولیه را با او انجام دادیم و هیچ مشکلی بابت قرارداد نداریم. ابراهیم‌زاده از بدنه فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان است و در بدو ورودش به ایران طی یک ساعت قراردادش را رسمی خواهد کرد. ضمن اینکه باشگاه برای روز سه شنبه بلیط برگشتش را تهیه کرد تا مستقیم به اصفهان بیاید و یکی دو روز قبل از بازی با پرسپولیس در تمرینات شرکت خواهد کرد.»


سرپرست باشگاه سپاهان در مورد مذاکره این باشگاه با علیرضا منصوریان گفت: «با تمام احترامی که برای منصوریان قائل هستم اما باشگاه سپاهان هیچ تصمیمی برای حضور منصوریان در این باشگاه نداشت. عدم مذاکره سپاهان با منصوریان دلیل ناکارآمدی این مربی نیست بلکه منصوریان هم بازیکن بزرگی بود و هم در زمان مربیگری هم نتایج خوبی کسب کرد اما مدنظر باشگاه سپاهان نبود.»


تابش در مورد اخباری مبنی بر حضور رحیمی یا صالح به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان اظهار داشت: «در حال حاضر هیات مدیره مجموعه فولاد مبارکه بنده را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کرده‌اند و من هم دو روز پیش به باشگاه سپاهان اضافه نشدم بلکه 40 سال است که در این مجموعه حضور دارم. 12 سال بازیکن سپاهان بودم و همچنین صاحب امتیاز و مدیرعامل این باشگاه بودم و فکر کنم توانایی اداره کردن این باشگاه را داشته باشم.»


وی در مورد صحبت‌های محمود یاوری مبنی بر اینکه حضورش به عنوان مدیر فنی این باشگاه می‌تواند کمک زیادی به سپاهان بکند گفت: «محمود یاوری از بزرگان فوتبال اصفهان است که من سال‌ها سابقه شاگردی این مربی بزرگ را داشتم. قطعا در حال حاضر هیچ تصمیم فنی بدون مشورت با پیشکسوتان انجام نمی‌شود و از نظرهای یاوری هم برای کسب نتایج خوب در ادامه راه استفاده خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر