صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به اوج می‌رسد + تصاویر

ایام الله دهه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سی و ششمین سال با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی همراه شده و با نزدیک شدن به 22 بهمن به اوج خود می رسد.
کد خبر : 2544

غلبه بر عقب ماندگی علم و فناوری یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است
مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، استکبارستیزی و مقابله با افراط گرایی و تروریسم در مسجد صاحب الزمان (عج) واحد جویبار برگزار شد.
به گزارش آنا، در این مراسم که جمعی از مسئولین شهری، استادان، دانشجویان و کارکنان واحد حضور داشتند، ابتدا دکتر جانباز قبادی، رئیس واحد جویبار با عرض تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و عرض خیرمقدم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری داشته است و در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و علمی رشد بسیاری داشته است که همه این‌ها با عنایات خداوند متعال و همت امام راحل (ه) و مسئولین خدمتگزار و صلابت و رشادت مردم شریف ایران به منصه ظهور رسیده است و اکنون ایران جزء قدرت‌های بر‌تر در دنیا شناخته شده است.


رئیس واحد جویبار دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های علم و فناوری، صنعت و هوافضا و غیره را برشمرد و افزود: با پیشرفت و توسعه در علوم و فناوری ایران اسلامی از علوم وارداتی بی‌نیاز شد و همین غلبه بر عقب‌ماندگی علم و فناوری یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در همین عرصه علمی به جایی رسیدیم که اکنون سرعت علمی ایران یازده برابر متوسط جهانی است.


سپس مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد جویبار با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (ه) و همت مردم امروز شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی به حقیقت پیوسته است و اگر بر روی عنوان استقلال قدری تأمل و تدبر نماییم می‌بینیم که امروز در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که خودباوری یکی از نمادهای آن است و خداباوری و حق‌محوری امام راحل (ه) و تلاش مردم عزیز آن را برای کشور ایران به ارمغان آورده است.


حجت الاسلام ابوالحسن قلی‌پور، اظهار کرد: حق ماندنی است و باطل مانند حباب روی آب در این عالم نخواهد ماند و خدا را شاکریم در چنین حکومتی با چنین بینشی هستیم و وظیفه ما و شما بسیار سنگین است و باید با پیروی از ولایت فقیه و در احقاق عدالت در هر منصب و هر جایی که هستیم به وظایف خود عمل کنیم و بتوانیم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر بسپاریم.


افتتاحیه نمایشگاه عکس روزهای انقلاب با عنوان از عاشورا تا فجر...


به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس روزهای انقلاب با عنوان از عاشورا تا فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد افتتاح شد.


رئیس واحد اسدآباد در افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه اقتدار، صلابت و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی مشهود است، تصریح کرد: اکنون پس از گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی، همچنان شاهد اقتدار نظام و مردم هستیم و این اقتدار را مدیون امام خمینی (ره)، خون شهدا و جانفشانی و رشادت‌های مردمی هستیم.


ایرج حیدری از از دهه فجر به عنوان تجدید حیات انقلاب، ارزش‌ها و باورهای دینی یاد و خاطرنشان کرد: همه باید در گرامیداشت این دستاوردهای عظیم و بی‌نظیر تلاش کرده و زمینه رضایتمندی بیشتر را برای مردم که نقش‌آفرین اصلی در این انقلاب بودند، به وجود آوریم.


این نمایشگاه با بیش از ۹۰ قطعه پوستر دوران انقلاب در سال ۵۷ موضوعاتی چون انقلاب، امام خمینی (ره) برای بازدید عموم به مدت یک هفته در ساختمان آموزشی شهید احمدی روشن به نمایش گذاشته شده است.


اعلام آمادگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برای شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله۲۲ بهمن


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ویوم الله ۲۲بهمن روز «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، همراه و همگام با تمامی اقشار ملت مسلمان وخداجوی ایران اسلامی، همچون سال‌های گذشته، با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش می‌گذارند و یاد و خاطره آن روز‌ها را گرامی داشته، با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) ومقام معظم رهبری تجدیدمیثاق می‌نمایند و مشت محکمی بردهان استکبار جهانخوار و هم پیمانانش خواهند زد.


حضور گسترده مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تضمین آینده کشور است


در آستانه فرا رسیدن ۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هیات رییسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد فیروزآباد با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌نمایند.


سید ناصر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد با دعوت از جامعه دانشگاهی برای حضور پرشور و باشکوه در مراسم یوم الله ۲۲بهمن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس همواره همپای دیگر اقشار جامعه در مناسبت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی حضور فعال داشته است. با توجه به شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران، حضورگسترده و انقلابی مردم عزیز می‌تواند تضمین آینده کشور باشد و قطعا جامعه علمی با حمایت از اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت همانند دوران انقلاب یار و یاور ایران اسلامی خواهد بود.


وی با تقدیر از دفتر فرهنگ اسلامی، بسیج دانشجویی، تشکلهای دانشجویی و بسیج کارکنان به لحاظ برگزاری جشن انقلاب در دانشگاه نیز گفت: برنامه‌های متنوعی در طول دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد برگزار شد که انشاءالله حضور اقشار جامعه دانشگاهی در راهپیمایی بیست و دوم حسن ختامی شکوه‌مند بر این برنامه‌ها خواهد بود.


دیدار دکتر شیخ الاسلامی با خانواده دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد


همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر امور شاهد و ایثارگر واحد مشهد با سه خانواده از شهدا و ایثارگرانی که فرزندان آنان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هستند، دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار دکتر عباس شیخ الاسلامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: شهدا و ایثارگران حق بزرگی به گردن ما دارند و ما هر چه تلاش کنیم حتی گوشه‌ای از رشادت‌های آن‌ها را نمی‌توانیم جبران نمائیم.


وی با قدردانی از تلاش‌ها و کوشش‌های همسران شهدا و ایثارگران درپرورش و تربیت فرزندانشان، تصریح کرد: فراهم کردن محیط امن و آرام خانه برای تحصیل فرزندان ازمدیریت خوب مادران است که این اقدامات ستودنی است.


شیخ الاسلامی تاکید کرد: همانطور که شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس الگوی ایثار، مقاومت و شجاعت در جامعه هستند، فرزندان آنان نیز باید الگوی سایر دانشجویان در دانشگاه باشند.


شیخ الاسلامی در ادامه به سوالات مطرح شده از سوی دانشجویان در رابطه با مسائل تحصیلی وغیره پاسخ گفت و اظهار کرد: کلیه دانشجویان می‌توانند با ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه از طریق ایمیلی که در صفحه اصلی روابط عمومی درج گردیده است، مسائل و پیشنهاد خود را ارسال کرده تا در اسرع وقت پیگیری شود.


حجت الاسلام عابدینی‌نژاد مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تبریک دهه مبارک فجر؛ بیان داشت: این دیدار‌ها در طول سال و در فواصل زمانی و مناسبتهای مختلف انجام می‌شود که امیدواریم این اقدام حرکت مثبتی در راستای شناسایی مشکلات احتمالی دانشجویان شاهد و ایثارگر و برطرف کردن آن‌ها باشد.


وی با تاکید بر اینکه پیشرفت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر از برنامه‌های مهم دانشگاه است افزود: دیدار صمیمانه و نزدیک ریاست دانشگاه با خانواده دانشجویان شاهد و ایثارگر و حل مسائل و مشکلات آن‌ها نیز در همین راستا صورت می‌پذیرد.


در این سه بازدید، دکتر شیخ الاسلامی با اهدای لوح تقدیر از خانوادهٔ شهید محمد‌زاده و خانواده‌های جانبازان و ایثارگران، ایازی و کامل که سه فرزند آن‌ها دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هستند، تجلیل کرد.


این چهارمین دیدار دکتر شیخ الاسلامی با خانواده دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار شد.


محفل انس باقرآن به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برگزار شد


به مناسبت دهه مبارک فجر ودرآستانه سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، صوت روح بخش قرآن کریم با برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر طنین اندازشد.


به همت حوزه فرهنگی و با هدف انس و الفت هرچه بیشتر دانشگاهیان با قرآن این مائده بی‌نظیر الهی و در آستانه سی و ششمین بهار آزادی، محفل انس باقران کریم با حضور جمعی از استادان، دانشجویان وکارکنان و با نوای دلنشین حاج سیدکریم موسوی قاری بین المللی وبرجسته کشور درمسجد دانشگاه آزاد اسلامی شوشتربرگزارشد.


دراین مراسم علاوه بر قرائت آیاتی از قرآن کریم از سوی قاری بین المللی، تواشیح زیبایی از سوی یکی از گروه های قرآنی اجرا شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.


در پایان این مراسم معنوی کلیه شرکت کنندگان با حضور در محل یادمان شهدای گمنام آرمیده در واحد شوشتر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.


برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در دهه فجر انقلاب اسلامی


دکتر یدالله ملکی دبیر هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و رئیس واحد خرم آباد با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر را ثمره تلاش‌های یک ملت برای رهائی از حکومت استبدادی و حاکمیت مردم بر اساس ارزش‌های دینی و ملی دانست.


رئیس واحد خرم آباد با توجه به اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بی‌گمان حضور، همفکری و همکاری دانشگاهیان و نقش آفرینی آنان می‌تواند در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دهه تاثیرگذار باشد.


ملکی تشکیل ستاد دهه فجر، فضاسازی و تبلیغات مناسب در محوطه دانشگاه، پخش کلیپ‌ها و سرودهای انقلابی در دهه مبارک فجر، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر ایام پیروزی انقلاب اسلامی در محوطه دانشگاه، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجوئی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، بازدید از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان (استادیان، کارکنان و دانشجویان)، تجلیل از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را از اقدامات انجام شده واحد خرم آباد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد.


تکریم و تجلیل از پدر و مادر دانشجوی شهید همایون نصیری هرچگانی و عطر افشانی قبور پنج شهید گمنام دانشگاه


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم یادواره شش شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور پدر و مادر یکی از شهداء، ریاست، معاونان، استادان، کارکنان بسیجی، دانشجویان و جمعی از مسئولان استانی و به همت معاونت فرهنگی، پایگاه مقاومت بسیج و بسیج دانشجویی دانشگاه در تالار امام خمینی (ره) برگزار شد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این یادواره را پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و تجلیل و تکریم از خانواده این عزیزان عنوان کرد و گفت: توسعه و پیشرفت کشور حاصل خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس و رسالت بزرگ ما ادامه راه پر بار آنان است.


حجت الاسلام اسماعیل رئیسی افزود: معمولا در پایان سال و در فصل سرد زمستان عملیات‌های مختلف دفاع مقدس اتفاق می‌افتاد و تمامی شهدای عزیز در این عملیات‌ها به شهادت می‌رسیدند.


وی با توجه به فرارسیدن سالروز عملیات والفجر ۸ تصریح کرد: یکی از شهدای دانشجوی کار‌شناسی ریاضی ورودی سال ۶۴ دانشگاه آزاد شهرکرد که زادگاهش روستای هرچگان استان چهارمحال و بختیاری است در این عملیات به شهادت رسیدند.


رئیسی خاطرنشان کرد: پنج شهید دانشجوی دیگر این دانشگاه هم در رشته‌های مختلف کاردانی و کار‌شناسی و از استان های مختلف کشور بودند.


در این مراسم معنوی با اجرای روایتگری یکی از راویان هشت سال دفاع مقدس و قدردانی و تجلیل از پدر و مادر دانشجوی شهید همایون نصیری هرچگانی، یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شش شهید دانشجوی واحد شهرکرد را گرامی داشتند.


در پایان این نشست باشکوه، شرکت کنندگان با شاخه‌های گل بر سر قبور پنج شهید گمنام دانشگاه حاضر شدند و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی به این شهدای والا مقام ادای احترام کرده و قبور مطهرشان را عطر افشانی کردند.


حضور مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن مهر تایید مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است


د‌کتر سورنا نسیمی به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع کارکنان واحد بندرگز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تایید مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


رئیس واحد بندرگز با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز تجلی حضور قدرتمندانه ملت و تجدید عهد و پیمان با شهدا و آرمان‌های امام راحل‌ (ره) است، افزود: تنها چیزی که می‌تواند دشمنان و منافقان را ناامید کند و بر سر جای خود بنشاند حضور یکپارچه و پرشور مردم در همه صحنه‌های انقلاب به ویژه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است.


نسیمی پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی را نعمت بزرگ خدواند متعال به ملت ایران توصیف کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره با ایجاد و راه اندازی توطئه‌های مختلف برای دلسرد کردن مردم از مسئولان نظام تلاش می‌کنند در حالی که این نظام پر برکت متعلق به مردمی باشد که در تمامی مناسبت‌ها و مراسمات حضور چشمگیری داشته و این حضور موجب یاس و نا‌امیدی دشمنان انقلاب شده است.


رئیس واحد بندرگز با توجه به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با سایر انقلاب‌های دنیا افزود: مردمی بودن، داشتن مشروعیت، عدم وابستگی به قدرت‌های استکباری، تکیه بر اجرای احکام اسلامی در جامعه و حمایت از محرومان و مستضعفان از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.


وی تصریح کرد: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پشتیبانی آحاد مردم جامعه از مواضع نظام است و حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان استکبار و مهر تأیید دیگری بر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است.


دیدار با خانواده شهید و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا توسط مسئولین واحد گلپایگان


در آستانه سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان با خانواده شهید اکرمی دیدار کردند.


در این دیدار سرپرست واحد گلپایگان با عرض تبریک این ایام خجسته، هدف از برگزاری این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا و اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آن‌ها وظیفه همه مسئولان است.


حمیدرضا خدایی خاطرنشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند، همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند: مظهر قدرت ایران شهدا هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان، در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان نیز در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، اظهار داشت: ما این گفته امام (ره) را که شهدا چشم و چراغ این ملت هستند را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و دیدار خانواده شهدا را به مثابه تجدید میثاق با آرمان‌های آن شهیدان می‌دانیم.


غلامرضاحیدری تصریح کرد: ما وظیفه داریم، به پاسداشت خون شهیدان و رشادت‌های آن‌ها در دفاع از میهن عزیزمان ایران، امروز یار و مددکار خانواده آن شهیدان باشیم.


دکتر سعید اکرمی فرزند شهید محمدحسن اکرمی نیز در این دیدار خاطراتی را زمینه چگونگی مبارزات و شهادت آن شهید بزرگوار بیان و پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم پهلوی را از برکات این مبارزات دانست.


مسئولان این واحد دانشگاهی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان قبل از این دیدار، با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر گوگد نسبت به غبارروبی وعطر افشانی مزار شهدای گرانقدر اقدام و با نثار فاتحه، یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی را گرامی داشتند.


دیدار هیئت رئیسه واحد نی ریز با خانواده‌های شهداء و ایثارگران


بر اساس مصوبات شورای فرهنگی واحد و به همت ستاد شاهد و امور ایثارگران، دفتر فرهنگ اسلامی و حوزه معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و با همکاری بنیاد شهید شهرستان، به مناسبت ایام الله پرفروغ دهه فجر انقلاب اسلامی از خانواده‌های ایثارگران عضو ستاد شاهد دانشگاه بازدید به عمل آمد و هدایایی به رسم یاد بود به آن‌ها اعطاء شد.


در این بازدید دکتر محمد شعبانی سرپرست واحد نی ریز و خسرو جوادیان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به اتفاق مسئولین فرهنگی و بسیج دانشجویی و مسئول ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه از رادمردی‌ها، رشادت‌ها و پایداری‌های خانواده جانباز ۷۰ درصد حسین میرغیاثی و جانباز ۳۵ درصد قاسم عباسی که هر کدام دو دو فرزندشان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز هستند، قدردانی کردند. شنیدن بخشی از مشکلات دانشجویان عضو ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه و پاسخ مسئولین نیز بخشی از این دیدار‌ها بود.


مزین شدن ساعت فرهنگی با جشن انقلاب در واحد شهربابک


به مناسبت دهه مبارک فجر با همت دفتر فرهنگ اسلامی واحد ساعت فرهنگی این هفته دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک با جشن انقلاب مزین شد.


در این مراسم حجت الاسلام صادق ملکوتی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد شهربابک با تبریک ایام الله دهه فجر در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان گفت: در راستای ابلاغ بخشنامه معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر گنجاندن ساعت فرهنگی در کلیه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی با هدف مشارکت استادان و دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی، ساعت فرهنگی این هفته را با جشن انقلاب مزین کردیم.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با توجه به پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر رژیم سیاسی نبود، بلکه‌‌ همان گونه که بسیاری از دولت مردان غربی در خاطرات خود از آن روز‌ها تعبیر کرده‌اند، انقلاب اسلامی ایران زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود. درادامه مراسم با اجرای گروه سرود ناشنوایان شهرستان ادامه یافت.


پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به مناسبت ۲۲ بهمن


صدرالدین متولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در پیامی از تمامی اقشار مردم این شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
در این پیام آمده است:
راز ماندگاری و استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی، متکی بودن نظام بر ایمان‌ها؛ محبت‌ها و اراده‌های مردم است و ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، شعارهای انقلاب را با استحکام فریاد خواهد زد و بار دیگر اقتدار ملی و ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهد داد. (مقام معظم رهبری)
سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که بار دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و حضور آگاهانه مردم در آن به عنوان شاخصی مهم، میزان وفاداری مردم به نظام و انقلاب اسلامی را به رخ جبهه استکبار جهانی خواهد کشاند. انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظام برآمده از خون هزاران شهید والامقام امروز به عنوان کشوری مقتدر، صلح طلب، دارای عقلانیت، اعتدال، نافی خشونت و افراطی‌گری در دنیا شناخته می‌شود و همه این توفیقات در سایه حمایت مردم از نظام، دولت و رهبری‌های مقام معظم رهبری حاصل شده است. قدردان مردم فهیم و حماسه ساز ایران اسلامی هستیم و در کنار مردم غیور، با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای گرانقدر تجدید پیمان می‌نماییم. با یاری خداوند متعال و همت مردم ولایی شهرستان نور، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز برای حمایت از نظام مقدس اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام راحلمان، با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود تا بار دیگر با حضور دشمن شکن در این روز حمایت خود را از ارکان نظام و حرکت در جهت منویات مقام معظم رهبری (مدظله) اعلام کنیم.


جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در واحد تویسرکان‎


جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامی و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان تویسرکان در سالن آمفی تئاتر واحد تویسرکان همراه با برنامه های فرهنگی برگزار شد.


" حجت الاسلام بت شکن" مسئول دفتر فرهنگ واحد تویسرکان در جمع دانشگاهیان دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی شهرستان تویسرکان در سخنانی در رابطه با موقعیت کنونی کشور در تحولات منطقه و جهان اظهار کرد: کشور ایران پس از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی استوار تر از هر زمانی خود را به تمام جهان ثابت نموده و در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارد چه از لحاظ نظامی و چه از نظر علمی خود را در بین کشورهای اول جهان جای داده است.


حسن لاسجردی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل هم در رابطه با چگونگی و ماهیت انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از نگاه پژوهشگران فرامرزی یکی از سه انقلاب مهم جهانی است که با به هم ریختن قواعد تعریفی – اقتصادی، سیاسی و امنیتی – قدرتهای بزرگ در منطقه و جهان تحرکی در کالبد مسلمانان ایجاد کرد و نه تنها به تفکر سوسیالیستی موجود در جنبشهای موجود در جهان اسلام پایان بخشیده بلکه عملاً تفکر ماتریالیستی و کاپیتالیستی را به چالش کشید در نتیجه مقابل انقلاب اسلامی ایران قدرتهای بزرگ جهانی نیز به صف آرایی پرداختند و همین صف آرایی شرق و غرب برابر انقلاب اسلامی بهترین گواه برای استقلال آن از دو ابرقدرت بزرگ آن دوره است.


بخش پایانی مراسم نیز تقدیر از فعالان فرهنگی واحد تویسرکان بود که به رسم یادبود هدایایی از دفتر فرهنگ واحد تویسرکان دریافت کردند.


جشن پیروزی انقلاب اسلامی دردانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول


در ادامه برگزاری جشن پیروزی غرور آفرین ملت ایران بر رژیم ستمگر طاغوت، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور هیات رئیسه، کارکنان و دانشجویان واحد در جنب دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه برگزار شد.




این مراسم که با حضور پرشور استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه همراه بود برنامه های شاد و متنوع از قبیل: اجرای موسیقی محلی ، اجرا نمایش طنز و مسابقه اجرا و در پایان به دانشجویانی که در مسابقات شرکت کردند جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر