صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۴

«فریدون همتی» سرپرست استانداری قم شد

فریدون همتی به عنوان سرپرست استانداری قم منصوب شد.
کد خبر : 25406

به گزارش گروه سیاسی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، طی جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و مدیران استانداری، معارفه فریدون همتی به سمت سرپرست استانداری قم انجام شد.


همتی با اشاره به جایگاه خاص استان قم، وجود بارگاه حضرت معصومه(س) و مرکزیت حوزه‌های علمیه جهان تشیع را از ویژگی‌های بارز و منحصربه‌فرد شهر مقدس قم دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم شریف قم و خانواده‌های معظم شهدا توفیقی الهی است.


وی اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت تدبیر و امید در استان قم را بسیار مهم برشمرد و افزود: این مسئله بدون همدلی دولت و مردم میسر نخواهد شد.


نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه کسب رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است خاطرنشان کرد: با تجمیع توانمندی‌های نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم بخش قابل توجهی از نیازهای استان را پوشش دهیم.


همتی افزود: برایند نزدیکی دل‌ها به یکدیگر و مجاهدت مسئولان، خدمت به مردم خواهد بود.


محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور نیز در این جلسه با اشاره به حساسیت و اهمیت استان قم اظهار کرد: همه تلاش وزارت کشور این بود که انتخاب سرپرست جدید استانداری قم هر چه زودتر انجام شود.


معاون سیاسی وزیر کشور ضمن قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام صالحی‌منش، از وی به عنوان فردی سخت‌کوش و خوشرو و از استانداران بسیار خوب دولت تدبیر و امید یاد کرد و گفت: آثار خدمات حجت‌الاسلام صالحی‌منش برای مردم قم مشهود است.


وی همدلی و همزبانی به وجود آمده در استان قم طی دو سال اخیر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این مسئله موجب جهش بسیار خوب قم در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، عمرانی و فرهنگی شده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: فریدون همتی
ارسال نظر