صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری هفتمین همایش علمی ادبی بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی سردشت

هفتمین همایش سراسری علمی ادبی بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی سردشت برگزار شد.
کد خبر : 253857

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هدف از برگزاری این همایش اشاعه فرهنگی و تبادل اندیشه و افکار بانوان فعال و فرهیخته حوزه علم و ادب بود. این همایش به مدت یک روز در قالب ارائه مقالات و اشعار در 5 محور و 28 موضوع در حوزه‌های مختلف فلسفی، ادبی، علمی، فرهنگی، عفاف و حجاب، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سایر موضوعات اجتماعی و ادبی برگزار شد که از مجموع 104 مقاله و اشعار رسیده به دبیرخانه همایش 52 اثر انتخاب و به بخش پایانی راه یافتند.


در این همایش هریک از اساتید و دانشجویان مقالات خود را ارائه کرده و در پایان این همایش از 14 نفر رتبه‌های برتر مقالات، شاعر و داوران تجلیل شد.


فرماندار سردشت در این همایش با توجه به نقش بانوان در فرآینده توسعه، بهترین مکان و نقطه آغاز و شروع بانوان در راستای این فرآیند را دانشگاه‌ها عنوان و اظهار کرد: «بسیاری از سازمان‌ها و افراد در راستای توسعه برنامه‌های مدون و استراتژیکی دارند و یا دارای یک تفکر مبتنی بر پیگیری مسیر توسعه هستند، دانشگاه‌ها در حوزه بانوان به دنبال افزایش مشارکت بانوان در نقش‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی هستند که این خود یکی از مسیرها و ابزارهای دنبال کردن فرآیند توسعه است.»


نژاد جهانی افزود: «فراوانی حضور بانوان در محیط‌های دانشگاهی و آموزشی این فرصت را ابتدا به ساکن در اختیار این نوع سازمان‌ها قرار می‌دهد که پیشتاز پیگیری مسائل زنان باشند. »


وی با بیان اینکه نتیجه مادران توسعه یافته، جامعه توسعه یافته خواهد بود، بر نقش زنان در تربیت و پرورش فرزندان تاکید کرد.


فرماندار سردشت تصریح کرد: «از شاخص‌های کلیدی توسعه پرداختن به آموزش و پرورش کودکان به معنای واقعی کلمه است، آموزش و پرورش به تنهایی پاسخگو نیست و باید به دنبال آموزش و پرورش عمومی و جامع‌تر از آن بود.»




انتهای پیام/

ارسال نظر