صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
رئیس واحد بافت:

انضباط و شفافیت مالی از نقاط قوت دانشگاه آزاد اسلامی است‎

رئیس واحد بافت بیان کرد: انضباط و شفافیت مالی در دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به گسترده بودن واحدهای دانشگاهی و نبود هرگونه شبهه مالی در آن، نقش دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک بخش غیردولتی در آموزش عالی را برجسته‌تر می‌کند. این شفافیت از نکات بارز ارتقای دانشگاه است.
کد خبر : 25367

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ابراهیم خراسانی پاریزی در مراسمی که به همین مناسبت در سالن اجتماعات واحد بافت برگزار شد، با توجه به سرعت فراگیرشدن دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با وجود مشکلات ابتدایی در زمان تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه به سرعت در بین مردم و کل کشور فراگیر شد. توسعه کمی دانشگاه آزاد باعث رشد توسعه علمی و عدالت آموزشی در سراسر کشور شد. امروز نیز شاهد توسعه تحصیلات تکمیلی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی هستیم که نقش 65 درصدی در این زمینه را ایفا می‌کند.


وی درباره نقش دانشگاه آزاد در توسعه آموزش عالی بعد از انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از افتخارات نظام به عنوان یک واقعیت غیرقابل انکار پیشرفت در حوزه‌های علمی و تولید علم است. دانشگاه آزاد اسلامی در این موضوع نقش بی بدیلی را ایفا کرده است و به عنوان یک نمونه و تجربه برای دیگر کشور‌ها الگو محسوب می‌شود. این دانشگاه یک نمونه و تجربه بی‌نظیر در تولید علم با کمک مردم در جهان است.


خراسانی پاریزی ادامه داد: امروز شاهد شکل‌گیری نگرش و ماموریت جدید در دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای تولید ثروت و ارزش افزوده از تولیدات علمی دانشگاه هستیم. طرح‌های ماندگاری را دکتر میرزاده آغاز کرد که بی‌شک منافعش در سال‌های آتی بیش از امروز به نفع ایران اسلامی عزیزمان خواهد بود، که می‌توان از تاسیس و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان نام برد که قطعا در آینده نزدیک مزایای فراوانی به ارمغان خواهد آورد.








با انضباط و شفافیت مالی، مدیریت هزینه‌ها، افزایش رفاه کارکنان، استادان و دانشجویان همراه خواهد بود که مطمئنا جزو نقاط قوت دانشگاه است

وی ادامه داد: انضباط و شفافیت مالی در دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به گسترده بودن واحدهای دانشگاهی و عدم هرگونه شبهه مالی در آن نقش دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک بخش غیر دولتی در آموزش عالی را برجسته تر می کند. این شفافیت از نکات بارز ارتقای این دانشگاه است که با انضباط و شفافیت مالی، مدیریت هزینه‌ها، افزایش رفاه کارکنان، استادان و دانشجویان همراه خواهد بود که مطمئنا جزو نقاط قوت دانشگاه است.


رئیس واحد بافت درباره اجرای طرح تجمیع 2 افزود: تسهیل در فرآیندهای تصمیم‌گیری با تکیه بر خرد جمعی و تشریک مساعی، بومی سازی تصمیمات و بخش‌نامه‌ها و سرعت بخشیدن به اجرای دستورالعمل‌های دانشگاه و نهایتا بهره وری و چابکی امور از مهمترین نتایج اجرای طرح تجمیع 2 است. این تصمیم که به منظور افزایش نقش دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی در میان مراکز آموزش عالی کشور گرفته شده است مطابق با برنامه توسعه دانشگاه است.


وی گفت: یکی از موضوعات بنیادی درباره دانشگاه آزاد اسلامی، نقش این نهاد در توسعه کلان کشور ظرف سه دهه گذشته است. امروزه خدمات دانشگاه آزاد اسلامی بر کسی پوشیده نیست و آنچه باید مورد توجه قرار گیرد تاثیر دانشگاه آزاد اسلامی بر ارتقای فرهنگ، آموزش و پژوهش کشور است که با چنین نگاهی به دانشگاه و جایگاه اجتماعی آن است که باید اذعان کرد دانشگاه آزاد اسلامی در روند توسعه کلان کشور کاملا تاثیرگذار بوده است.


در این مراسم از زحمات شهین شرفی معاون مالی و اداری سابق تقدیر و دکتر حسین ایروانی به عنوان معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت معرفی و حکم وی که با تصویب کمیته انتصابات دانشگاه ازاد اسلامی استان کرمان از سوی دکتر خراسانی پاریزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت صادر و قرائت شد.
از سوابق مدیریتی و اجرایی ایروانی از بیش از پنج سال معاونت پژوهشی و احد بافت و چندین سال ریاست باشگاه پژوهشگران جوان این واحد دانشگاهی می توان نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر