صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
سالگرد انتصاب انقلابی (19)/دبیر اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

امکانات دانشگاه آزاد در دوره گذشته به نفع جریان خاصی بود/ بازگشت دانشگاه به ریل اصلی انقلاب

دبیر اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه دانشگاه آزاد به ریل اصلی که همان تقویت آموزش و فرهنگ است بازگشته، تصریح کرد: متاسفانه در دوره مدیریت قبلی دانشگاه آزاد اسلامی، به تشکل‌های انقلابی بها داده نمی‌شد و آنها را تحت فشار قرار می‌دادند.
کد خبر : 253060

محمدرضا گلرومفرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به سالروز حکم مقام معظم رهبری به دکتر ولایتی برای حضور در راس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در دوره جدید تغییر و تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است و با درایت مقام معظم رهبری مدیران انقلابی در این دانشگاه روی کار آمده‌اند.


وی افزود: فضای دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دوره‌ای که همه امکانات و برنامه‌ریزی‌ها، به نفع جریان خاص بود، تغییر کرده است و برنامه‌ریزی دانشگاه به ریل اصلی انقلاب که همان تقویت آموزش و فرهنگ است بازگشته است.


دبیر اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در دوره گذشته عنوان کرد: متاسفانه در دوره مدیریت قبلی دانشگاه آزاد اسلامی، به تشکل‌های انقلابی بها داده نمی‌شد و آنها را تحت فشار قرار می‌دادند.


گلرومفرد اضافه کرد: بعد از آمدن دکتر ولایتی در راس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، رویکرد این دانشگاه تغییر کرد و حمایت‌هایی از تشکل‌ها صورت گرفته است، اما به دلیل اینکه برخی بدنه جریان گذشته، هنوز در بخش‌هایی از دانشگاه حضور دارند، تشکل‌های انقلابی این حمایت‌ها را احساس نمی‌کنند و این نیازمند زمان است که شاهد تغییرات ملموس در برخورد با تشکل‌های انقلابی در دانشگاه آزاد باشیم.


وی همچنین درباره تاکید بر اسلامی بودن دانشگاه آزاد اسلامی از طرف دکتر ولایتی نیز بیان کرد: همین تغییرات در سطح مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و اینکه در رویکردهایشان اعلام می‌کنند که قصد دارند اسلامی بودن دانشگاه را تقویت کنند و دانشگاه آزاد در تراز دانشگاه انقلابی باشد، نشان از تغییر رویه مثبت در این دانشگاه دارد.


دبیر اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل در پایان گفت: شاید بعد از گذشت یک سال نباید انتظار داشته باشیم که دانشگاه آزاد با سبغه بیش از سی سال، تغییرات محسوس داشته باشد اما الحمدلله رویکرد تغییر کرده است و انتظاری که ما از مسئولین دانشگاه آزاد داریم، این است که به گام برداشتن در جهت این رویکرد مثبت سرعت ببخشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر