صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۶
سرمربی تیم ملی بوکس:

محرومیت روزبهانی از بازی‌‌های آسیایی دروغ است

سرمربی تیم ملی بوکس ایران با رد ادعای محرومیت روزبهانی از بازی‌های آسیایی گفت: مسابقات بوکس حرفه‌ای که روزبهانی در آن شرکت کرد زیر نظر فدراسیون جهانی بوکس آماتور برگزار می‌شود و به هیچ عنوان محرومیتی به دنبال ندارد.
کد خبر : 252268

اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس ایران درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره انتخابی تیم‌ملی بوکس گفت: «هفته گذشته در دو روز متوالی مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم و تقریبا بوکسورها عملکرد قابل قبولی از خودشان ارائه دادند البته آنطور که مدنظر من بود از بُعد فنی مسابقات برگزار نشد چرا که نفراتی که در انتخابی حاضر شده بودند به دلیل تمرینات بدنسازی از نظر فنی کمی عقب بودند ولی با این حال در این شرایط بازی‌های بدی ارائه ندادند.»


وی ادامه داد: «از بین بوکسورهایی که در انتخابی تیم ملی شرکت کرده بودند در نهایت دو تیم انتخاب شد. در برخی اوزان‌ ما شانس مدال داریم اما متاسفانه در سبک وزن وضعیت ایده‌آلی نداریم؛ بوکسورهایی که در سبک وزن هستند نه اینکه از نظر فنی بد باشند نه به هیچ عنوان، اما بوکسورهای که در بازی‌های آسیایی شرکت می کنند قدرتمندتر هستند و به همین دلیل ما در اوزان پایین وزن شانس کمتری برای مدال آوری داریم و از این روی برای هر وزن یک نفر را انتخاب کردیم.»


احدی در مورد برنامه‌های پیش روی تیم‌ملی بوکس اظهار کرد: «ما دو دعوت‌نامه از کشورهای قرقیزستان و بلغارستان داریم و در تلاش هستیم که هر دو تورنمنت شرکت کنیم. باتوجه به اینکه این دو مسابقه تقریبا به صورت همزمان برگزار می‌شود و در صورت فراهم شدن شرایط با دو تیم مجزا در این مسابقات شرکت می کنیم.»


سرمربی تیم ملی بوکس همچنین در مورد محرومیت روزبهانی از بازی‌های آسیایی به دلیل حضور در بوکس حرفه‌ای گفت: «اصلا این صحبت ها درست نیست و این خبر یک دروغ بزرگ است و من نمی‌دانم چه کسی این شایعات را مطرح می کند. فکر می‌کنم کسانی که این حرف ها را می زنند از بوکس چیزی نمی‌دانند وگرنه این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی آماتور برگزار می‌شود و به هیچ عنوان کسانی که در این مسابقات حضور پیدا می کنند از مسابقات بازی‌های آسیایی محروم نمی‌شوند. در حال حاضر روزبهانی با ما تمرین می‌کند و خدا را شکر شرایط خوبی هم دارد. ضمن اینکه ما در وزن روزبهانی علاوه بر خودش چندین بوکسور دیگر هم داریم که همگی آنها هم قدرتمند و در سطح عالی هستند. از طرفی هنوز تکلیف بوکسورهایی که به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند مشخص نشده است و ما نه تنها در وزن روزبهانی بلکه در تمامی اوزان افرادی که به جاکارتا اعزام می‌شوند را مشخص نکردیم و همه هدفمان این است که در این مدت که برای بازی‌های آسیایی آماده می شویم به اوج آمادگی برسیم و بهترین نتیجه را بگیریم.»


وی در پایان به وضعیت فدراسیون با روی کار آمدن رئیس جدید اشاره کرد و گفت: «خدا را شکر تا جایی که به من مربوط می شود شرایط خوب پیش می‌رود و تیم ملی از نظر امکانات موقعیت خوبی دارد. من هنوز قرارداد نبستم اما تلاش می‌کنم بر‌حسب وظیفه همه فعالیت‌های خودم را انجام بدهم تا تیم‌ملی به بهترین موقعیت برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر