صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عمو قناد به فرهنگسرای فردوس می آید

آیین تقدیر از هنرجویان مدرسه تئاتر منطقه 5 با حضور مجید قناد و شهرام کرمی روز پنج شنبه 28 دی ماه در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
کد خبر : 252072

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، مراسم تقدیر از هنرجویان مدرسه تئاتر فرهنگسرای فردوس و مجتمع فرهنگی هنری نور با حضور مجید قناد از هنرمندان و مجریان توانمند کودک و نوجوان سیمای جمهوری اسلامی ایران و «شهرام کرمی» مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نیز جمعی از والدین هنرجویان این مدرسه، روز پنج شنبه 28 دی ماه ساعت 13:30 در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.


مدرسه تئاتر منطقه 5 با هدف کشف و پرورش استعدادها، آموزش هنرجویان و هنرمندان کودک، نوجوان و جوان در رشته تئاتر در شاخه های مختلف این هنر تحت آموزش علی بیگلدی و مریم داننده فر، در فرهنگسرای فردوس و مجتمع فرهنگی هنری نور مشغول به فعالیت است و در دی ماه سال جاری با ارائه و اجرای دو نمایش «شازده بزرگه» و «درب پله های اضطراری» در ششمین جشنواره تئاتر شهر شرکت کرده و موفق به کسب رتبه در این جشنواره شد.


علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر