صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۴

ارائه بیش از 800 عنوان درس در ترم تابستان واحد تهران شرق

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق جزئیات برگزاری دوره تابستان این واحد دانشگاهی را تشریح کرد و گفت: بیش از 800 عنوان درسی در ترم تابستان واحد تهران شرق ارائه می‌شود.
کد خبر : 24980

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابراهیم حلاجیان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ بخشنامه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر برگزاری دوره‌‏های آموزشی تحصیلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با حداکثر ظرفیت برای تمامی مقاطع و رشته‏‌های تحصیلی نسبت به ارائه دروس برای دوره تابستان 94-93 اقدام و با توجه به شروع ثبت‌نام از 3 تیر دانشجویان متقاضی می‌توانند ترم تابستان در دوره کاردانی و کارشناسی در شرایط عادی حداکثر 10 واحد درسی اخذ کنند.


وی افزود: در صورتی که دانشجویان این مقاطع با گذراندن 12 واحد درسی دانش آموخته و یا دارای معدل ترمی بالاتر از 17 باشند می‌‏توانند 12 واحد درسی را اخذ کنند.


رئیس واحد تهران شرق ادامه داد: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد می‌‏توانند 6 واحد درسی و دانشجویان دکتری مجاز به انتخاب 4 واحد درسی هستند.


حلاجیان یادآور شد: مدت دوره تابستان برای دانشجویان 8 هفته است که از اول تیر آغاز و تا 26 مرداد ادامه دارد و از 27 مرداد تا 4 شهریور زمان برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر