صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۴
رئیس واحد شیراز در جمع ورزشکاران عنوان کرد:

کاهش نابهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه با هدایت جوانان به سمت ورزش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در جمع بانوان ورزشکار مدال‌آور این دانشگاه اظهار کرد: اگر جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم و شرایط مطلوب برای آنان فراهم کنیم، روز به روز شاهد کاهش چشمگیری در نابهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه هستیم.
کد خبر : 24979

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی در مراسمی که با همت و همکاری حوزه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برای تجلیل و قدردانی از بانوان ورزشکار افتخارآفرین در مسابقات استانی برگزار شده بود، از توجه ریاست دانشگاه به مقوله ورزش سخن گفت و ادامه داد: دکتر میرزاده تاکید زیادی به امر ورزش دارد و دلیل این امر، موفقیت‌های دانشجویان ورزشکار و شور و نشاط آنان در موفقیت تحصیلی است.


رئیس واحد شیراز از کانون استعدادیابی ورزش در تمامی رشته‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و تاکید کرد که ما باید بتوانیم با تمام قوا و نیرو در مسابقات کشوری شرکت کنیم و در این راه، دانشگاه کمک می‌کند تا در اسرع وقت به مشکلات ورزشکاران رسیدگی شود.


سارویی گفت: از شما دانشجویان ورزشکار تشکر می‌کنم که با تلاش خود برای دانشگاه اعتبار کسب می‌کنید و امیدوارم در رده‌های بالاتر شاهد موفقیت‌های چشمگیر شما باشیم. ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی اصولی و منطقی و استفاده از کادری مجرب در همه رشته‌ها به مقام‌های خوب برسیم.


مهوش خرمی، سرپرست تیم‌های ورزشی خواهران واحد شیراز از دکتر سارویی به خاطر استقبال ریاست و مجموعه دانشگاه، برای قدردانی از قهرمانان ورزشی کمال قدردانی را کرد و خواستار امتیازات ویژه‌ای برای این ورزشکاران شد.


خرمی برخی از مشکلات تیم‌های ورزشی از قبیل ایاب و ذهاب، پرداخت حق‌الزحمه به مربی‌ها، غیبت کلاسی و تغذیه را یادآور شد و از رئیس واحد شیراز خواست تا به این مشکلات رسیدگی شود تا دانشجویان و مربی‌ها با آرامش به کار خود ادامه دهند.


وی خاطرنشان کرد: هر چه سریعتر باید تمرینات ورزشی را برای حضور هر چه بهتر در مسابقات کشوری آغاز کنیم و می‌طلبد امکاناتی نظیر خوابگاه، غذا و ..... مهیا باشد تا با یک آرامش روحی، بچه‌ها بتوانند تمرینات خود را زیر نظر مربی و برنامه‌ریزی دقیق مسئولان انجام دهند و خود را برای مسابقات کشوری آماده سازند.



انتهای پیام/

ارسال نظر