صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

انتقال «طارمی» برای باشگاه منفعت داشت

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در بحث انتقال مهدی طارمی به تیم الغرافه قطر منافع باشگاه پرسپولیس درنظر گرفته شد.
کد خبر : 249730

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی طارمی بازیکن حاشیه‌دار چند فصل اخیر پرسپولیس که با تصمیم اشتباهش برای لژیونر شدن، باشگاه پرسپولیس را از فعالیت در دو پنجره نقل وانتقالاتی محروم کرد در یک حرکت غیرمنتظره سر از تیم الغرافه قطر درآورد.


جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با آنا، در مورد حرکت طارمی برای عقد قرارداد با باشگاه الغرافه گفت: «باشگاه پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیاست که آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم بازی کند. بازیکنانی هم که از این تیم لژیونر شدند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بودند. طارمی هم تصمیم برای رفتن گرفت و هیچکس از مسئولان باشگاه دلش نمی‌خواست که جلوی پیشرفت این بازیکن را بگیرد.»


وی ادامه داد: «در بحث انتقال طارمی به تیم قطری حتما منافع باشگاه پرسپولیس درنظر گرفته شد، ضمن اینکه طارمی هم به عنوان بازیکنی که دلش می‌خواهد در فوتبال اروپا به میدان برود این راه را برای رسیدن به آرزویش انتخاب کرد. اما بازیکنان جوان باید بدانند که عمر فوتبالی آنها خیلی کوتاه است و رفتار فعلی آنها بعد از دوران فوتبال در خاطر هواداران باقی می ماند و باید با رفتارشان آینده خوبی برای سال‌های بعد ترسیم کنند.»


کاشانی در خصوص برخورد برانکو با احمدزاده و منشا افزود: «منشا و احمدزاده بازیکنان خوبی هستند و فشار تمرینات باعث شد که رفتاری از آنها سربزند که با برخورد برانکو روبرو شد. من با هر دو بازیکن صحبت کردم و آنها از رفتارشان پشیمان هستند. باشگاه هم سعی دارد بدون درنظر گرفتن جریمه مالی آنها را هدایت کند تا رفتار حرفه‌ای در تیم داشته باشند.»


رئیس هیات مدیره پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد برانکو با این باشگاه گفت: «برانکو مربی بزرگی است که باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد او را از دست دهد. کارهای تمدید قرارداد برانکو نهایی شد و خیال هواداران بابت ماندن این مربی راحت باشد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر