صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع فعالان دانشجویی

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد پرند: سیاسیون چشم طمع از دانشگاه‌ها بردارند

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد پرند گفت:‌ ممکن است عده‌ای در بیرون دانشگاه برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود قصد استفاده از دانشجویان و فضای دانشگاه را داشته باشند، انتظار می‌رود تشکل‌ها و فعالان دانشجویی راه درست و صحیح را انتخاب کنند و جلوی سوء استفاده برخی‌ها بایستند.
کد خبر : 24956

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر تقوی در جمع فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پرند اظهار کرد: دانشگاه فضای فعالیت علمی و فرهنگی است و دانشجویان باید تلاش کنند تا سهم ما را در تولیدات علمی و فرهنگی ارتقا ببخشند و با تکیه بر قرآن و اسلام از افتادن در دام جریانات انحرافی و برخی سیاسی کاری‌ها در امان باشند.


معاون فرهنگی واحد پرند با تأکید بر لزوم مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های سیاسی اجتماعی گفت: ممکن است عده‌ای در بیرون دانشگاه برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود قصد استفاده از دانشجویان و فضای دانشگاه را داشته باشند، باید بگوییم که سیاسیون چشم طمع از دانشگاه‌ها بردارند.


تقوی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تشکل‌ها و فعالان دانشجویی با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری راه درست و صحیح را انتخاب کنند و جلوی سوء استفاده برخی‌ها بایستند.


این مسئول فرهنگی افزود: ما موظفیم امکانات دانشگاه را در راه توسعه و تعالی علمی و فرهنگی نظام مصرف کنیم و در این مسیر باید فضای دانشگاه را از نگاه‌های مسموم سیاست‌زده در امان نگه داریم و بیشترین فرصت‌ها را برای توسعه علمی و فرهنگی به کار بگیریم.


تقوی با قدردانی از بخشنامه‌های شفاف و دقیق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به جریان خاصی نیست و مواضع مسئولان دانشگاه در این مورد نیز روشن و قاطع است.


وی با توجه به شخصیت وحدت‌آفرین آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در رأس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شخصیت آیت‌الله هاشمی و مشی اعتدالی وی همواره دانشگاه را از مخاطرات سیاسی نجات داده و امروزه دانشگاه آزاد به عنوان یک مرکز تولید علم در دنیا مطرح و افتخار نظام است.


انتهای پیام/

ارسال نظر