صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۴

چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد بندرماهشهر از سوی انتشارات بین‌المللی Elsevier

کتاب تالیف‌شده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر با عنوان طراحی آزمایشی در مطالعات مخازن نفتی به زبان انگلیسی از سوی انتشارات بین‌المللی Elsevier چاپ و در بازارهای جهانی عرضه شد.
کد خبر : 24916

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عضو هیئت علمی و استادیار گروه نفت دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر و نویسنده این کتاب گفت: کتاب طراحی آزمایشی در مطالعات مخازن نفتی به زبان انگلیسی که با هدف کاربرد تکنیک طراحی آزمایشی در مهندسی نفت در چهار فصل نگاشته شده است، به موضوعاتی از قبیل مدل‌سازی مخازن نفتی و گازی، وجود عدم قطعیت در مدل‌سازی و شبیه‌سازی مخازن هیدروکربنی و تکنیک طراحی آزمایشی می‌پردازد.


دکتر محمد جمشیدنژاد افزود: این کتاب در زمینه مدیریت و مطالعه مخازن نفتی و گازی کاربرد دارد و به عنوان یک منبع علمی برای مهندسین نفت، زمین شناسان، استادان دانشگاه‌ها و دانشجویان این رشته‌ها بسیار مفید و قابل استفاده است.


کتاب طراحی آزمایشی در مطالعات مخازن نفتی تالیف جمشیدنژاد به عنوان نخستین کتاب تخصصی در زمینه طراحی آزمایشی در علم مهندسی نفت شناخته می‌شود که از سوی انتشارات معتبر و بین المللی Elsevier چاپ و در بازارهای جهانی عرضه شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر