صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

انهدام 25 باند تهیه و توزیع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری با انهدام 25 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است.
کد خبر : 248815

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامعباس غلامزاده از افزایش 27 درصدی کشفیات موادمخدر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری با انهدام 25 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است.


وی افزود: با برنامه‌ریزی همه‌جانبه و افزایش توان عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری در ده ماه گذشته 25 باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی، از آن‌ها 2 تن و 75 کیلوگرم انواع مخدر کشف و اعضای آن‌‌ها دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر از برنامه‌های آینده نیروی انتظامی است و امسال تاکنون در عملیات‌های مختلف 538 نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.


فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از پاکسازی کامل دو منطقه آلوده به موادمخدر در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای مطالبات به‌حق مردمی پاکسازی مناطق آلوده در اولویت قرار گرفته است و در این مناطق 136 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.


غلامزاده عنوان کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی در طول شبانه‌روز تمام تحرکات عناصر سودجو را رصد می‌کنند و اجازه جولان به آن‌ها نمی‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر