صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۱ - ۱۵ دی ۱۳۹۶
رضا عنایتی درگفت‌وگو با آنا؛

مشکی‌پوشان نیاز به بازیکنان همدل دارد/ خودباوری رمز ماندن ما در لیگ برتر است

سرمربی تیم مشکی‌پوشان گفت: تیم من نیازی به چهره نامی ندارد و بازیکنی می‌خواهد که با تیم همدل باشد.
کد خبر : 248529

رضا عنایتی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه مشکی‌پوشان سومین دیدار متوالی را بدون باخت پشت‌سر گذاشت در حالی که دو بازی خارج از خانه بود، گفت: «بزرگترین مشکل بازیکنان ما عدم خودباوری بود و اینکه اعتقاد نداشتند که می‌توانند کارهای بزرگی کنند. من خیلی روی این موضوع کار کردم و به بازیکنان تیم انگیزه زیادی دادم تا به توانایی‌های‌شان ایمان بیاورند.»


وی ادامه داد: «ما نیاز داشتیم تا در یک بازی نتیجه بگیریم تا روند خودباوری بچه‌ها افزایش قابل توجهی پیدا کند و خوشبختانه این اتفاق افتاد. با تساوی در خانه ذوب‌آهن بچه‌ها باور کردند که توانایی لازم برای کسب امتیاز را دارند و به‌دنبال آن پیروزی برابر سپیدرود شرایط ما را بهتر کرد. خوشبختانه در خانه فولاد هم که تیم دوم جدول است در لحظات پایانی به گل تساوی رسیدیم تا در 3 بازی قبلی 5 امتیاز گرفته باشیم و به آینده امیدوارتر شویم.»


سرمربی تیم مشکی‌پوشان در خصوص اینکه تیمش این توانایی را دارد که روند امتیازگیری‌اش متوقف نشود تا از جمع تیم‌های ته جدولی جدا شود و در لیگ برتر بماند، اظهارداشت: «ما مانع بزرگی برای جذب بازیکن داشتیم که این موضوع رفع شده است. تیم من نیازی به چهره نامی ندارد و بازیکنی می‌خواهد که با تیم همدل باشد و در راستای برنامه‌هایی که داریم به تیم خدمت کند. ما باید به این باور برسیم که در هفته آخر برای بقا نجنگیم بلکه همین حالا که فرصت داریم امتیازهای لازم را جمع کنیم تا در هفته‌های پایانی برای ماندن در میانه جدول تلاش کنیم.»


وی تاکید کرد: «فاصله امتیازی زیادی با تیم‌های میانه جدول نداریم و اگر بازیکنان در انجام وظایف‌شان همچون دیدارهای اخیر کوتاهی نکنند، بدون تردید زودتر از آنچه انتظارش را داریم از پایین جدول جدا شده‌ایم. تساوی در خانه تیم‌های خوبی مثل ذوب‌آهن و فولاد خوزستان نشان از آن دارد که بازیکنان تیم مشکی‌پوشان شایستگی ماندن در لیگ برتر را دارند. امیدوارم که در ادامه راه بهتر از این هم عمل کنیم تا جایی در میان تیم‌هایی که خطر سقوط را حس می‌کنند، نداشته باشیم. خودباوری رمز ماندن ما در لیگ برتر است.»


عنایتی درباره تساوی در خانه فولاد خوزستان نیز بیان داشت: «متاسفانه بازیکنان ما هنوز به طور 100 درصد خود را باور نکرده‌اند و همین عامل باعث شد تا در دیدار با فولاد فرصت‌های بسیار خوبی را از دست بدهیم. البته خوش‌‌شانس هم بودیم که حریف نتوانست گل دوم را به ما بزند ولی در مجموع موقعیت‌هایی که هدر دادیم کم نبود. همین فرصت سوزی‌ها باعث شد تا فولاد به گل برتری برسد و کار ما برای کسب امتیاز سخت شده ولی در لحظات پایانی مسابقه موفق شدیم به جریان مسابقه برگردیم و گل تساوی را وارد تیم خوب فولاد کردیم. خوشحالم که بچه‌ها مزد زحمات‌شان را گرفتند و دست خالی اهواز را ترک نکردیم.»


سرمربی تیم مشکی‌پوشان در مورد اینکه مشکلات مالی می‌تواند تیمش را در ادامه راه با مشکل مواجه کند یا نه، تصریح کرد: «الان تمامی باشگاه‌‌های ما با مشکلات مالی مواجه هستند و باشگاهی نداریم که توانسته باشد تمامی پول بازیکنان خود را به موقع پرداخت کند. مسکی‌پوشان هم با مشکلات مالی مواجه است ولی می دانم که مدیریت باشگاه همه تلاش خود را خواهد کرد تا بازیکنان تیم بدون دغدغه و نگرانی به مصاف حریفان بروند. بدون تردید برای آنکه در ادامه راه به مشکل نخوریم نباید دغدغه مالی داشته باشیم و می‌دانم که مدیران باشگاه حواس‌شان به تیم‌شان است.»


عنایتی در مورد اینکه چه عامل می‌تواند تیمش را از مسیر امتیازگیری خارج کند، بیان داشت: «بازیکنان تیم نباید با موفقیت در چند مسابقه این تصور را پیدا کنند که کار تمام شده و در لیگ می‌مانند. همان‌طور که ناامیدی برای تیم ما سم است از آن طرف غرور بیش از حد هم می‌تواند ایجاد دردسر کند. بازیکنان ما نباید تمرکز فوتبالی‌شان را از دست دهند و باید در همه بازی‌ها با دقت و بدون اشتباه بازی کنند تا در ادامه راه به مشکل خاصی نخورند. همواره باید این موضوع را به یاد داشته باشیم که حریفان بیکار نشسته‌اند و همه تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند پس ما هم باید همه سعی مان را بکنیم تا در زمین قافیه را به رقبا نبازیم و با امتیاز از همه بازی‌ها خارج شویم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا عنایتی
ارسال نظر