صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
غلامی در دیدار با مجموعه مدیران ستادی وزارت علوم مطرح کرد:

لزوم نظارت مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی بر عملکرد معاونت‌ها و ادارات کل ستاد وزارت علوم

نشست هم‌اندیشی و تبادل نظرمدیران ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزارشد.
کد خبر : 247847

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منصور غلامی در آغاز نشست هم‌اندیشی و تبادل نظرمدیران ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: بخش بزرگ و مهم آموزش عالی کشور دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری هستند و تعامل و پیوستگی ستاد وزارت علوم و این موسسات برای ارتقای کیفی فعالیت های آموزش عالی ضروری است.


وزیر علوم با قدردانی از وزرا، مدیران گذشته و همه مدیران ستادی و کارکنان این وزراتخانه گفت: باید ستاد وزارت از بخش صف آموزش‌عالی کشور شامل دانشگاه‌ها و موسسات پژوهش و فناوری حمایت جدی و هدفمند انجام دهد زیرا عملکرد وزارت علوم محصول فعالیت‌های این موسسات است.


وی با تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی بین تمامی حوزه‌ها و بخش‌های مختلف وزارت علوم تصریح کرد: حتی عملکرد سایر دستگاه‌ها مانند بخش‌های بودجه، مالی و نظارتی کشور بر عملکرد وزارت علوم تاثیرگذار است و باید با این دستگاه‌ها نیز تعامل سازنده داشته باشیم.


غلامی با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط سازمانی بخش های مختلف وزارت علوم اظهار داشت: مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی باید علاوه بر نظارت بر دانشگاه‌ها بر عملکرد معاونت‌ها و ادارات کل ستاد وزارت علوم در راستای ارزیابی میزان انطباق عملکردها با ماموریت ها، قوانین و مقررات و برنامه‌های جاری وزارت علوم و همچنین اصلاح نقاط ضعف، نظارت و فعالیت نماید.


وزیر علوم با تاکید بر اجرای قوانین و اسناد بالادستی آموزش عالی گفت: برنامه وزارت علوم اجرای قوانین موجود است و تدوین قانون جدید و اصلاح آیین نامه‌ها در صورت ضرورت و در ذیل قوانین اصلی انجام خواهد شد.


در ادامه این نشست، مدیران حاضر دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و مقرر شد مطالب مطرح شده، دسته بندی و برای پی‌گیری و اجرای آنها اقدام لازم صورت گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر