صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
گلایه‌های همسرمرحوم پورحیدری درگفت‌وگو با آنا؛

پست و مقام، رفیقان منصور را ساکت کرده است/ حیف پورحیدری که همه چیزش را برای استقلال داد

همسر مرحوم پورحیدری گفت: دوستانی که منصور برای‌شان سینه‌چاک می‌کرد،به‌خاطر پست و مقام صدای‌شان در نمی‌آید.
کد خبر : 247237

فریده شجاعی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه باشگاه استقلال پرداختی جدیدی به وی درخصوص طلب مرحوم منصور پورحیدری داشته یا نه، گفت: «من یقین دارم باشگاه استقلال فراموش کرده که سال‌ها فردی به نام منصور پورحیدری وجود داشته و هزینه‌های فراوانی برای این تیم کرده است. برای همین هم بود که یادش رفت این مرد که دیگر در این دنیا نیست طلبکار بود و باید طلب وی را به بازماندگانش داد.»


وی ادامه داد: «منصور پورحیدری دو قرارداد با باشگاه استقلال داشت که مجموع طلب وی را از این باشگاه 430 میلیون تومان کرده بود. از این مبلغ فقط 5 میلیون را داده‌اند و 380 میلیون را نداده‌اند. ارزش منصور که همه زندگی‌اش را صرف استقلال کرد، این نبود. اینکه در دوران بیماری‌اش در بیمارستان پیدای‌شان شد که نشان از پایبند بودن به سرپرست تیم‌شان نبود. منصور وقتی مریض بود هم سر تمرینات می‌رفت و در بازی‌ها روی نیمکت می‌نشست. جطور دل‌تان می‌آید حق او را ندهید.»


همسر مرحوم پورحیدری با گلایه از صندوق بیمه حمایت از پیشکسوتان اظهارداشت: «من 200 میلیون تومان خرج درمان منصور کردم و انتظار داشتم هزینه‌های درمان بازگردانده شود ولی صندوق حمایت از ورزشکاران هم هیچ کاری برای پرداخت هزینه‌های منصور نکرده است. این نهایت کم لطفی باشگاه استقلال و صندوق بیمه است که برخلاف قانون پول ما را نمی‌دهند. آخر چفدر باید نقض قانون را ببینم و صدایم درنیاید. من به حرمت منصور است که آرام سرجایم نشسته‌ام وگرنه می‌توانم با توسل به قانون پول‌هایی که حق‌مان است را بگیریم.»


وی با اشاره به اینکه او و مرحوم پورحیدری عاشقانه کار کرده‌اند، بیان داشت: «همیشه در کنار شوهرم از روی عشق و علاقه کار کردیم و سعی‌مان بر این بود که ورزش ایران را توسعه دهیم. منصور ماشین زیر پایش را هم فروخت تا به استقلال کمک کند. قبل از اینکه بیماری‌اش جدی شود هم برای استقلال از جیب خرج کرد. من هم در خیلی موارد به او کمک کردم و در کارم هم بدون آنکه به دنبال پول باشم به ورزش خدمت کردم ولی الان شرایط عوض شده است و آنچه می‌خواهم حق منصور و خودم از فوتبال و ورزش است.»


شجاعی با گلایه از سکوت هم‌بازیان مرحوم پورحیدری گفت: «یادم هست زمانی منصور برای دوستان و هم‌تیمی‌هایش سینه چاک می‌کرد. امثال جواد قراب که الان در هیات مدیره باشگاه است یا نصرالله عبداللهی که سرپرستی تیم را برعهده دارد، کسانی بودند که منصور را بزرگتر خود می‌دانستند. امروز این افراد باکت شده‌اند و صدای‌شان در نمی‌‌آید. مگر پست و مقام چه ارزشی دارد که رفیق قدیمی‌تان را فراموش کرده‌اید. جالب است قراب می‌گوید من بابت حضور در هیات مدیره استقلال هیچ پولی نمی‌‌گیرم. من بعد از این همه سال می‌دانم چه کسانی پول نمی‌گیرند. امثال شما فقط منفعت‌تان را می بینید.»


همسر مرحوم پورحیدری تصریح کرد: «گذشت زمان دست راستگویان و دروغگویان را برای من روشن کرده است. دلم می‌سوزد برای منصور که عمرش را خرج چه کسانی کرد. حیف که او هیچ حامی ندارد. به‌نظرم بدترین اتفاقی که می‌شد برای منصور پس از مرگش رخ داد. ظلمی که به او می‌شود در زمان حیاتش در این دنیا نمی‌شد. برای مدیرعامل باشگاه استقلال متاسفم که نمی‌تواند شرایطی حاصل کند که طلب منصور داده نمی‌شود.»


شجاعی در مورد اینکه اگر باشگاه استقلال همچنان نخواهد پول مرحوم شوهرش را ندهد،‌ او چه می‌کند، تاکید کرد: «من به کمیته انضباطی شکایت کردم و هر چه قانون بگوید براساس آن عمل می‌کنم. اگر چه کمیته انضباطی هم مدت‌هاست هیچ پاسخی به شکایت من نداده است. جالب است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قول داد، پول منصور داده می‌شود ولی خبری نشد. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش را دیدم و او گفت نامه بدهید تا مشکل حل شود ولی هنوز جوابی به نامه‌ام نداده است. من استقلال را دوست دارم ولی می‌دانم که روزی ناچار می‌شوم از راهی پول منصور پورحیدری را از استقلال بگیرم که خودم دوست ندارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر