صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
با مصوبه شورای گسترش وزارت بهداشت صورت گرفت؛

واحد شاهرود، تنها دارنده رشته بیوشیمی بالینی در مقطع ارشد/ جذب دانشجو از مهر 94

رشته بیوشیمی بالینی با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و موافقت شورای گسترش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به جمع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزوده شد.
کد خبر : 24694

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با اعلام این خبر گفت: پس از رایزنی‌های مکرر و بازدید هیات‌های پزشکی مختلف از امکانات پزشکی و بیمارستانی و تایید سطح امکانات دانشگاه توسط این هیات‌ها، بالاخره رشته بیوشیمی بالینی در مقطع کارشناسی ارشد توسط شورای گسترش رشته های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای این دانشگاه مصوب شد.


دکتر احمد دزیانیان افزود: بدین ترتیب، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تنها واحد دانشگاهی در کشور است که این رشته را در مقطع کارشناسی ارشد دارا است و مجاز به جذب دانشجو برای مهر سال تحصیلی 95- 94 است.


وی خاطرنشان کرد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دارای دانشکده پزشکی با رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از سطح کاردانی تا دکترای حرفه‌ای پزشکی بوده و با دارا بودن یک بیمارستان یکصد تختخوابی به عنوان یکی از قطب‌های پزشکی در کشور مطرح است.


دزیانیان اظهار کرد: به تازگی مرکز بیماری‌های خاص نیز در مدار مجموعه پزشکی این دانشگاه قرار گرفته که از این لحاظ نیز با توجه به اینکه فقط سه مرکز در کشور وجود دارد، جایگاه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را در کشور متمایز کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: پرونده رشته‌های دیگری را نیز در حوزه پزشکی برای تصویب به وزارت بهداشت ارسال کرده‌ایم که امیدواریم با توجه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بقیه آنها نیز مصوب و ابلاغ شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر