صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۶
وزیر علوم در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی؛

پیگیر عضویت پیوسته واحدهای جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها هستیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جایگاه جهاددانشگاهی در شورای فرهنگی دانشگاه‌ها، از پیگیری عضویت پیوسته واحدهای جهاددانشگاهی مستقر در دانشگاه‌ها خبر داد.
کد خبر : 245975

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در دیدار با دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ارائه گزارشی از توانمندی‌ها و زمینه‌های مشترک همکاری جهاددانشگاهی با این وزارت‌خانه پرداخت، گفت: در این نهاد آمادگی‌های لازم برای گسترش همکاری بین دو طرف و استفاده از ظرفیت‌های موجود وجود دارد.


در ادامه دکتر غلامی ضمن استقبال برای استفاده از تجربیات و توانمندی‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، بر توسعه روابط دو جانبه تاکید کرد.


وی با اشاره به بحث جایگاه جهاددانشگاهی در شورای فرهنگی دانشگاه‌ها، قول مساعد داد که پیگیر عضویت پیوسته واحدهای جهاددانشگاهی مستقر در دانشگاه‌ها باشد.


همچنین وزیر علوم از پیشنهاد بازدید از توانمندی‌های جهاددانشگاهی در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، پژوهشگاه رویان و دانشگاه علم و فرهنگ استقبال کرد و مقرر شد در آینده نزدیک این امر محقق شود.


در این دیدار رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و سرپرست پژوهشگاه رویان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مختلف انجام شده توسط واحدهای خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر