صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۴

پشت پرده خط خوردن ظریف از تیم ملی؛ درگیری با کواچ در لهستان

مسئولان فدراسیون والیبال اعلام کرده بودند که فرهاد ظریف به علت مصدومیت از تیم ملی کنار گذاشته شد اما ظریف چنین مسئله‌ای را رد می‌کند.
کد خبر : 24570

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اینکه فرهاد ظریف برای دو بازی مقابل آمریکا به تیم ملی کشورمان دعوت نشد، مسئولان فدراسیون والیبال اعلام کردند که وی دچار مصدومیت است اما ظریف در مصاحبه هایی خبر مصدومیتش را تکذیب و از دلیل عدم دعوتش به تیم ملی اظهار بی اطلاعی کرد.


اما گفته می شود دلیل عدم حضور ظریف در تیم ملی به خاطر اتفاقاتی است که در لهستان روی داد. در بازی دوم ایران مقابل لهستان، پس از اینکه ظریف در دفع یکی از توپ های ارسالی اشتباه می کند، کواچ به شدت عصبانی می شود و از کلمات نامناسبی استفاده می کند. ظریف هم با شنیدن این دشنام ها به بحث با کواچ می پردازد و وی نیز ناسزاهایی را نثار مربی صربستانی تیم ملی می کند. پس از پایان بازی هم ظریف پاسپورت خود را از مسئولان فدراسیون والیبال دریافت می کند و به ایران باز می گردد.


با وقوع چنین اتفاقاتی به نظر می رسد حاشیه هم به ورزش والیبال رسوخ کرده است. ضمن این که در گذشته نیز چنین اتفاقاتی در تیم ملی والیبال رخ داده بود که هر بار مسئولان فدراسیون والیبال آن را انکار می کردند. اما این بار امید می‌رود که این بار تصمیمات درستی را برای مقابله با چنین حواشی اتخاذ کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر