صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۴

جشنواره تربیت رمضانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر‎

سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد قائم‌شهر، ماه مبارک رمضان را ماه رحمت و برکات الهی برای تدبر و تفکر در قرآن کریم و تهذیب نفس و تصفیه درون برای نیل به تقوا دانست و برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان واحد قائم شهر را اعلام کرد.
کد خبر : 24550

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عبدالهادی رضایی گفت: کارگاه آموزشی تفسیر سوره حدید ویژه کارکنان و اساتید روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته در مسجد بقیة االله الاعظم (عج) و نمازخانه دانشکده علوم انسانی برگزار خواهد شد.


سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد قائم‌شهر از صدور گواهینامه حضور 16 ساعت پس از شرکت در آزمون و کسب 60 درصد از نمره آزمون خبر داد.


وی افزود:‌ جلسات تفسیر قرآن کریم، آموزش قرائت قرآن کریم، محفل انس با قرآن کریم، جلسات جزءخوانی و روان خوانی قرآن کریم و جلسات پرسش و پاسخ به مسائل دینی و احکام از جمله برنامه‌هایی است که در مسجد بقیة الله الاعظم (عج) و نمازخانه دانشکده علوم انسانی برگزار می‌شود.


رضایی از برگزاری جشنواره تربیت رمضانی در سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: در این جشنواره از اعضاء هیئت علمی و کارکنانی که یکی از آثار هنری هفتگانه را ارائه کردند تقدیر و به اساتیدی که مقاله ارسال کنند امتیاز پژوهشی داده خواهد شد.


سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد قائم‌شهر تقدیر از فرزندان کارکنان و اساتید که امسال به سن تکلیف رسیده و موفق به روزه گرفتن شوند را از دیگر برنامه‌های فرهنگی واحد عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر