صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۴

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان مشخص شد

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در راستای اجرای طرح تجمیع2 منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 24543

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مراسمی که در محل دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تشکیل شد، دکتر محمود آقاجانی به عنوان رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان کرمان معرفی و از زحمات وی در زمان تصدی پست معاونت هماهنگی استان کرمان تقدیر شد.


آقاجانی با توجه به صدور بخشنامه تجمیع 2 در هفته گذشته اظهار کرد: دانشگاه با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد و نهایتا حل شدن مشکلات دانشگاه به طرح‌های بسیار بزرگی دست زده است که نتایج آن بسیار خوب خواهد بود.


دکتر بابک آل‌طه نیز سیاست عالی دانشگاه در تغییر ساختار را بسیار مبارک عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و زمینه ساز چابک سازی سیستم خواهد شد.


دبیر هیئت امنای استان کرمان، تصمیم دکتر میرزاده در ایجاد تغییرات را بسیار هوشمندانه و در عین حال شجاعانه دانست و ادامه داد: کاهش هزینه ها، چابک سازی و تمرکز زدایی و در نتیجه افزایش کیفیت خدمت رسانی از اهدافی است که ریاست عالیه دانشگاه همواره دنبال کرده است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تصریح کرد: دکتر میرزاده با درک بالا از موقعیت دانشگاه در نخستین گام ساختمان‌های مدیریتی را تجمیع کرد و در گام‌های بعدی با ادغام مراکز و واحدهای علوم و تحقیقات گام موثری برداشت و این طرح نیز منشأ برکات زیادی خواهد شد.


آل طه در پایان از زحمات دکتر رستمی ابوسعیدی نماینده سابق تام الاختیار رئیس دانشگاه در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرد تا از راهنمایی‌های وی بهره‌مند شویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر