صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۶

رشد3 برابری استقلال با شفر/ حل مشکل گلزنی آبی‌ها با نسخه مردآلمانی+جدول

استقلال با هدایت وینفرد شفر 3 برابر تیم منصوریان امتیاز گرفته و این موضوع نشان دهنده پیشرفت آبی‌ها با مربی آلمانی است.
کد خبر : 245138

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،تیم فوتبال استقلال با پیروزی 4 بر صفر برابر صنعت‌نفت آبادان و با کسب 23 امتیاز به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید تا وینفرد شفر بیش از گذشته در میان هواداران آبی‌پوش این امیدواری را ایجاد کند که تیم‌شان را به جمع مدعیان بالای جدول برساند. سرمربی آلمانی استقلال که از هفته نهم بر روی نیمکت این تیم نشسته است در مقایسه با علیرضا منصوریان کارنامه درخشان‌تری را ارائه کرده است.


منصوریان که فصل پیش استقلال را نایب‌قهرمان لیگ برتر کرد این فصل به‌رغم آنکه مهره‌های نامدارتری را به تیمش آورده بود اما در 7 بازی تنها 5 امتیاز گرفت تا در نهایت بعد از بازی با ذوب‌آهن استعفای خود را تقدیم افتخاری کرد و مدیر عامل استقلال خیلی زود هم با آن موافقت کرد.


منصوریان با باخت برابر صنعت‌نفت آبادان کارش را در لیگ هفدهم شروع کرد، سپس مقابل استقلال خوزستان مساوی کرد، برابر تراکتورسازی برنده شد، به سایپا، پدیده و ذوب‌آهن باخت. بعد از رفتن منصوریان میک درموت یک بازی روی نیمکت آبی‌ها نشست که موفق شد تیمش را برنده در بازی مقابل سپیدرود از زمین خارج کند. بعد از این بازی شفر به ایران امد و هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت.وینفرد شفر هم با تساوی برابر فولاد کارش را در استقلال آغاز کرد، دربی را به پرسپولیس باخت ،نفت‌تهران را برد، با مشکی‌پوشان مساوی کرد، گسترش‌فولاد را شکست داد، مقابل پیکان به مساوی رضایت داد، سپاهان و صنعت‌نفت آبادان را هم گلباران کرد.


آبی‌ها در 8 بازی که شفر در لیگ برتر روی نیمکت آنها نشسته است، 15 امتیاز گرفته‌اند تا با 3 امتیازی که میک درموت در دیدار با سپیدرود رشت گرفته است 23 امتیازی باشد.


استقلال با منصوریان در 7 بازی 7 گل خورد و تنها 2 گل زد تا آمار ناامیدکننده‌ای را به همراه داشته باشد منصوریان تیمش را با تفاضل گل منفی 5 تحویل افتخاری داد ، اما آبی‌پوشان با وینفرد شفر در 8 بازی فقط یک گل خورده‌‌اند و جالب اینکه 11 بار هم دروازه حریفان را باز کرده‌اند تا تفاضل آبی‌پوشان به مثبت 6 برسد. میک درموت هم یک بازی روی نیمکت استقلال نشسته بود تیمش یک گل خورد و 2 گل زد تا آمار مثبت یک را از خود به جای بگذارد.


منصوریان یک برد در هفت بازی کسب کرد اما شفر با استقلال در 8 بازی 4 پیروزی به‌دست آورده‌است تا این مربی آلمانی رشدی 4 برابری در پیروزی نسبت به همتای ایرانی‌اش داشته باشد.


استقلال در 8 بازی با شفر تنها یک گل در دربی برابر پرسپولیس دریافت کرد در 6 بازی اخیر دروازه‌اش باز نشده‌است و اگر در دو بازی آینده برابر استقلال خوزستان و تراکتورسازی گل نخورد این تیم رکورد جدیدی را در نخوردن گل در لیگ برتر ثبت می‌کند که اگر شفر به سیدحسین حسینی در بازی برابر بازی دهد او در نخوردن گل رکورددار می‌شود. رکوردی که امروز با 725 دقیقه در اختیار پرسپولیس و علیرضا بیرانوند است.


جدول عملکرد سرمربیان استقلال در لیگ هفدهم تا پایان هفته شانزدهم





















































نام مربی بازی برد مساوی باخت گل‌زده گل‌خورده کلین‌‌شیت امتیاز رده
وینفرد شفر 8 4 3 1 11 1 7 15 6
علیرضامنصوریان 7 1 2 4 2 7 2 5 16
میک درموت 1 1 ----- ----- 2 1 ------ 3 11


انتهای پیام/

ارسال نظر