صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۱۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

دومین پیروزی تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/ افتخارآفرینی دوباره بلندقامتان ایران در آزادی

تیم ملی والیبال ایران موفق شد در دومین میزبانی خود مقابل آمریکا مدافع عنوان قهرمانی در لیگ جهانی به دومین پیروزی متوالی خود مقابل این تیم دست پیدا کند.
کد خبر : 24483

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،، ملی پوشان والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته هشتم لیگ جهانی برای چهارمین بار به مصاف آمریکا رفتند که در پایان موفق شدند در سه ست متوالی حریف قدرتمند خود را شکست دهند.


ایران ست نخست را با ترکیب معروف، میرزاجانپور، مرندی، غلامی، محمودی و عبادی پور در زمین حاضر شد و با دریافت های بی نقص و دفاع خوب روی تور موفق شد این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ با برتری پشت سر بگذارد.


ملی پوشان کشورمان در ست دوم هم موفق شدند روند موفقیت آمیز خود را ادامه دهند و در این ست هم با دریافت های بی نقص و دفاع خوب روی تور موفق شد تیم میهمان را ناکام گذارد.ایران در ست دوم با یک کار گروهی خوب که از جانب همه بازیکنان صورت گرفت موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ از سد حریف قدرتمند خود بگذرند.


ست سوم گویا آسان ترین ست برای تیم ملی والیبال ایران بود. مردان بلندقامت اسلوبودان کواچ در این ست بی آنکه اسیر احساسات و جو سالن شوند موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ شکست دهند.


ملی پوشان کشورمان با این پیروزی دلچسب 13 امتیازی شدند و بعد از آمریکا 17 امتیازی و لهستان 16 امتیازی در رده سوم ا گروه B قرار گرفتند.


تیم والیبال ایران در حساس ترین دیدارهای خود در پایان هفته میزبان لهستان خواهد بود و چنانچه می خواهد شانس صعود خود را بیشتر کند باید در این دو بازی آن هم با نتیجه خوب به پیروزی برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر